کد مطلب: ۴۸۱۹۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ادامه روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟ / باید به بورس فرصت داد

ادامه روند بازار سهام چگونه خواهد بود؟ / باید به بورس فرصت داد

با شروع معاملات امروز بازار سهام فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث افت بیش از دو درصدی شاخص کل بازار شد و فقط نمادهای خودرویی روندی صعودی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام امروز با افت بیش از دو درصدی به یک میلیون و 492 هزار واحد رسید.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ادامه روند بازار امروز گفت: بازار امروز کم‌عمق است و فعلا چشمم به بازگشت بازار آب نمی‌خورد. فعلا باید به بازار سهام فرصت داد تا در کف قیمتی خود ثابت شود.

او در ادامه اضافه کرد: خرید در بازار سهام خیلی بهتر شده است اما از طرفی هم فشار عرضه نیز به شدت زیاد است. بهترین حالت برای بازار سهام این است که کف قیمتی الان را حفظ کند و اگر بیشتر از این نیز ریزش کند محدود حمایتی بعدی یک میلیون و 300 هزار واحد است.

او ادامه داد: تا زمان انتخابات امریکا بازار نوسانی است . باید تکلیف قیمت دلار نیز مشخص شود و تا آن زمان شاهد خروج پول از بازار و روندی نوسانی خواهیم بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    همه این بدبختی ها از بی ارزش شدن پول ملی هست که هر روز باید به بورس یا دلار و سکه و..آویزون بشیم تا ارزش دارایی هامون حفظ بشه …فقط موندم عراق سوریه و افغانستان بعد از سالها جنگ و ویرانی چطور ارزش پولشون چند برابر پول ماست ….نتیجه اینکه بلایی که این مسیولین سر مملکت آوردن جنگ هم نمیاره?

  • ناشناس

    تو منفی ۵ میری صف فروش نه تنها سهمت فروش نمیره بلکه یه روز دگه منفی ۵ میخوری

  • محمدی

    یعنی با افت دلار همه چیز مثل برنج و گوشت و مرغ و تخم مرغ و غیره ارزان شده!!!!؟پس بورس ریزش کرده خوبه که قیمت مایحتاج مردم هم ریزش شدید مثل بورس کرده.

  • ناشناس

    سهام‌های دولت منفی سهم‌های مردم مثبت

  • ناشناس

    بورس دیگه داره جون میده

  • ناشناس

    کارشناس اعلام کردن که ( بهترین حالت برای بازار سهام این است که کف قیمتی الان را حفظ کند )
    خوب این یعنی چی؟
    توضیح میدم به شما که ما در حال حاضر تعداد قابل توجهی نماد داریم که حداقل 30 درصد ریزش داشتن و مدت طولانی هست که صف سنگین فروش دارن ( مثل لپارس – وملی – خکمک – وبرق و …)
    فقط کافی است بخشی از مبلغی که حقوقی ها روزانه صرف خرید نمادهای بزرگ شاخص ساز می کنن را برای خرید نمادهای کوچک تر که در واقع دچار مشکل گره شدن در صف فروش تخصیص بدن
    قطعاً شرایط خیلی بهتر از این که هست خواهد شد

    • ناشناس

      درسته و اینجور بازار متناسب بالا میره و برگشت روند تقویت میشه و به نفع تعداد بیشتری از سهامداراست

  • ناشناس

    تا یه سهمی میخواد رشد کنه حقوقی سریع میفروشه به دنبال اون حقیقی نمیزارن سهم رشد کنه

  • ناشناس

    اونایی که میگفتن با روحانی تا 1400 هنوز شش ماه دیگه باید صبر کنند هنوز کار داره باهاتون

  • ناشناس

    متاسفانه آنقدر ترس خرید در خریداران هست تا مثبتی رو میبینن میفروشن. مث خود بنده همینکه امروز دیدم ساوه مثبت بود فوری فروختم اصلا هم به درصد ضرر نگاه نکردم. اگرچه واقعا حس میکنم سهمی که این مدت در قفل فروش بوده حالا حالاها باید رشد کنه. اما چون دیگه اعتمادی به بورس ندارم همینکه از صف فروش دربیان میفروشم(حتی با اینکه میدونم حداقل یه مدت میشه نگه داشت تا مثبت بخورن)

  • محمدعلی زهتابچیان تهرانی

    بعضیا میگن دولت باید از نمادهای کوچکتر حمایت کنه! دولت فقط با شاخص کل کار داره همون که توی اخبار قراره اعلام بشه و روش مانور داده بشه سود و ضرر شما براش اهمیتی نداره به همین دلیل از سهامی حمایت میکنه که بیشترین تاثیر رو در شاخص دارن. حمایت از نمادهای کوچکتر بسیار ساده تره ولی سودش به شما میرسه نه دولت پس در دستور کار قرار نمیگیره