کد مطلب: ۴۱۱۴۵۸

معاون وزیر صنعت در گفتگو با تجارت‌نیوز خبر داد:

حمایت مالی جدید وزارت صمت از قطعه‌سازان

حمایت مالی جدید وزارت صمت از قطعه‌سازان

معاون وزیر صنعت می‌گوید: وزارت صمت پیشنهادی مبنی بر تخصیص بسته جدید مالی برای قطعه‌سازانی که با خودروسازان همکاری دارند در نظر گرفته است که به محض تائید این بسته می‌تواند کمک زیادی برای قطعه‌سازان و افزایش تولید باشد.

معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که کاهش میزان تولید خودروها تا 40 درصد چقدر واقعی است؟ به تجارت‌نیوز گفت: میزان تولید خودرو 40 درصد کاهش نیافته اما در برخی مدل‌ها با کاهش تولید مواجه هستیم.

سعید زرندی افزود: در حال حاضر تعداد خودروهای ناقص در کف انبارها کاهش یافته است. یکی از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولید خودرو این است که تولید خودروهای ناقص را ساماندهی کند. با این برنامه به نظر می‌رسد که تا پایان سال تعداد خودروهای ناقص در انبارها کاهش یابد.

او اظهار کرد: آمارها حاکی از این است که میزان تولید خودروها از سوی خودروسازان در نیمه دوم سال افزایش یافته است. همچنین وزارت صمت پیشنهادی مبنی بر تخصیص بسته جدید مالی برای قطعه‌سازانی که با خودروسازان همکاری دارند در نظر گرفته است که به محض تائید این بسته می‌تواند کمک زیادی برای قطعه‌سازان و افزایش تولید باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.