کد مطلب: ۳۵۶۳۹۵

تعداد سفرهای هوایی در نوروز

تعداد سفرهای هوایی در نوروز

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مجوز بیش از ۱۹ هزار و ۷۸۰ پرواز فوق‌العاده و برنامه‌ای را برای شرکت‌های هواپیمایی با رعایت اصول ایمنی برای رفاه حال مسافران صادر کردیم که ۵ هزار و ۴۸ پرواز در مسیرهای بین‌المللی برای شرکت‌های داخلی و خارجی و بقیه پروازها داخلی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رضا جعفرزاده اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در چنین ایامی جلسات متعددی را با بخش‌های مختلف با هدف نظارت عالی برگزار می‌کند و تمام افرادی که در فرآیند پرواز دخیل هستند در آن شرکت می‌کنند. حدود ۱۳۵ هواپیما با ۲۱ هزار صندلی پرواز در اختیارمان است و باوجود این ظرفیت محدود، سعی کرده‌ایم که بتوانیم با پروازهای فوق‌العاده بلیت هواپیمای بیشتری در اختیار متقاضیان بخش هوایی قرار دهیم. ما تخمین می‌زنیم که روزانه ۷۵۰ تا هزار پرواز از فرودگاه‌های کشور در این ایام صورت گیرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: براساس دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند فقط در مسیرهای گردشگری مانند کیش و قشم و مناطق نفتی بلیت‌های خود را به‌صورت بسته‌ای ارائه کنند و در سایر مسیرها بلیت باید به‌صورت سیستمی فروخته شود. در غیر این صورت شرکت هواپیمایی تخلف کرده و با آنها برخورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.