کد مطلب: ۷۵۶۲۲۰

مدارس کدام استانها تعطیل شد؟

مدارس کدام استانها تعطیل شد؟

ورود سامانه بارشی جدید در کشور باعث تعطیلی برخی مدارس در استانهای کشور شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدارس برخی از استانهای کشور برای فردا 12 بهمن تعطیل و آموزش در این مدارس به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

طوفان مدارس شیفت عصرمقطع ابتدایی زاهدان و نصرت آباد را به تعطیلی کشاند

مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شدت وزش طوفان و گرد و خاک مدارس مقطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر شهرستان زاهدان و منطقه نصرت آباد امروز تعطیل شد.

مدارس تیران و کرون و گلپایگان به علت بارش برف تعطیل شد

اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان تیران و کَروَن و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان گلپایگان به علت بارش برف امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن مجازی است.

آموزش و پرورش اصفهان پیش از نیز از مجازی شدن کلاس‌های درس تمامی مقاطع تحصیلی در پنج شهرستان فریدونشهر، فریدن، چادگان، سمیرم و بوئین میاندشت خبر داده بود.

مدارس و ادارات چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس استان چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در شبکه شاد و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ارشاد شاهقلی سه‌شنبه شب با اعلام این خبر افزود: به دلیل بارش برف و برودت هوا فعالیت آموزشی استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

سامانه بارشی فعال در استان موجب بروز رعد و برق در برخی نقاط و کولاک برف در گردنه‌ها و رخداد بهمن می‌شود از همین رو توصیه می‌شود نکات ایمنی در این مدت رعایت شود.

بارش‌ها به تناوب طی ساعاتی از روز پنجشنبه و اوایل جمعه با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت و برای اوایل هفته آینده کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

در سال تحصیلی جاری ۲۳۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

گفتنی است سرپرست مدیریت بحران استانداری چهارمحال وبختیاری اعلام کرد: با توجه به بارش برف و شرایط نامساعد جوی، فعالیت دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و بانک‌های شهرستان کوهرنگ به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی تعطیل اعلام شد.
با موافقت استاندار، تمام ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگانها و موسسات به استثنای ادارات خدمات رسان شهرستان‌های، شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ، اردل، کیار و فارسان فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه تعطیل اعلام شدند.
فعالیت ادارات، سازمان‌ها، نهادها، ارگان‌ها و موسسات مشمول تعطیلی پنجشنبه به استثنایی ادارات خدمات رسان شهرستانهای لردگان، خانمیرزا، فلارد و بروجن از ساعت ۹ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سرمای هوا مدارس فیروزکوه را غیرحضوری کرد

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

مدارس کدام شهرستانهای تهران فردا غیرحضوری شد؟

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارس برخی از شهرستان‌های شهر تهران خبر داد.

بر اساس این گزارش به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران، روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه غیرحضوری خواهد بود.

همچنین همه مدارس دماوند و رودهن در نوبت صبح و همه مدارس فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.