کد مطلب: ۴۴۴۷۳۱

معاون وزیر صنعت در امور اصناف در گفتگو با تجارت‌نیوز:

کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد / توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار

کمبودی در تهیه اقلام ماه رمضان وجود ندارد / توزیع شکر به مراکز دولتی و بازار

عاون وزیر صنعت در امور اصناف می‌گوید: هیچ کمبودی در تهیه اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و شکر در انبارها به وفور وجود دارد.

معاون وزیر صنعت در امور اصناف در پاسخ به این پرسش که آیا در بازار کمبودی در تهیه کالاهای اساسی وجود دارد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: هیچ کمبودی در تهیه اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد. شکر در انبارها به وفور وجود دارد. قرار است شکر با بسته‌های یک کیلویی و به قیمت مصوب پنج هزار و ۹۰۰ تومان به میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، منتخبین اصناف یعنی سوپر مارکت‌ها، خوار و بار فروشان و مراکز دولتی همچون تعاونی‌ها ارائه شود.

ابراهیم درستی افزود: گوشت گوساله برزیلی نیز به قیمت ۴۲ هزار تومان، برنج ۲۲۱ هندی نیز به قیمت هشت هزار تومان و مرغ نیز به قیمت ۱۲ هزار تومان در ماه رمضان به مردم عرضه خواهد شد. همچنین خرما و روغن نیز در کلیه استان‌ها زیر نظر اتحادیه‌های مربوطه توزیع می‌شود.

او درباره آغاز به کار فعالیت پاساژها و مشاغل پرخطر نیز اظهار کرد: از امروز تمام پاساژها به جز مشاغل پر خطر بازگشایی شدند و فعالیت خود را آغاز کردند. درباره فعالیت مشاغل پر خطر همچون تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، قهوه خانه‌داران، آرایشگران و گرمابه‌داران نیز قرار است از فردا تصمیم‌گیری شود که به نظر می‌رسد با تصمیم مسئولان تکلیف فعالیت این صنوف هم مشخص خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.