کد مطلب: ۳۶۸۷۶۳

توزیع ۴۰ ثانیه‌ای گوشت تنظیم بازار

توزیع ۴۰ ثانیه‌ای گوشت تنظیم بازار

دبیر ستاد تنظیم بازار از توقف توزیع گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داده که این امر با وجود گلایه‌هایی که مردم درباره نحوه توزیع این محصولات تنظیم بازاری داشتند باعث افزایش نگرانی‌ها شده است.

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار از توقف توزیع گوشت گوسفندی تنظیم بازاری از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داده که این امر با وجود گلایه‌هایی که مردم درباره نحوه توزیع این محصولات تنظیم بازاری داشتند باعث افزایش نگرانی‌ها شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از این افزایش نارضایتی‌ها در میان مردم درباره قطع توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا به امروز ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات گوشت برداشته نشده و همچنان تا بلاتکلیفی بر بازار ادامه داشته باشد گوشت با این ارز وارد می‌شود.

در ساعات پایانی روز گذشته در یکی از فروشگاه‌های تهران اعلام شد که گوشت چرخ‌کرده تنظیم بازاری در این فروشگاه توزیع می‌شود اما به فاصله ۴۰ ثانیه بعد از این اعلام به محل عرضه این محصول مراجعه می‌شود و متصدی غرفه، خبر از اتمام موجودی این محصول می‌دهد. وی در واکنش به اینکه چرا کمتر از یک دقیقه به پایان رسید این طور می‌گوید: «مگر طرح تنظیم بازار پراید و فروش اینترنتی این محصول چقدر به‌طول انجامید».

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بی نام

    وقتی مسئولان هنگام مسئولیت کاری فکرالانگ ودولنگ کردنن بایدم الان عوض پیشرفت درکل اقتصاد فکر گوشتی باشیم که بدست مردم ضعیف جامعه با داشتن سن بالا وبچه بغل اونم اگه برسه وضعیت کنونی کشور طوریه که مردم به فکر تامین مایحتاج روزانه باید باشن پس کسانی که پست با حقوقهای نجومی بگیر هستن چیکارمیکنن عملکردشون درقبال نابسامانیهای کشور چیه

  • ناشناس

    گوشت بدست کسی نمی رسد فکر دورستی بکنید مقز داشتهباشید