کد مطلب: ۴۱۷۶۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جدیدترین خبر از مسکن ملی/ مرحله اول ثبت نام رو به پایان است / استان تهران نیز وارد طرح مسکن ملی شد

جدیدترین خبر از مسکن ملی/ مرحله اول ثبت نام رو به پایان است /  استان تهران نیز وارد طرح مسکن ملی شد

سامانه مسکن ملی دو اطلاعیه در خصوص گروه آخر استان‌های دارای ظرفیت ثبت نام در این طرح منتشر کرده که براساس آن متقاضیان سه استان تهران، البرز و قزوین می‌توانند از ابتدای هفته آینده ثبت نام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرحله اول ثبت نام طرح مسکن ملی در حال تمام شدن است و سامانه اقدام ملی تولید مسکن در خصوص آخرین گروه ‌نام‌نویسی دو اطلاعیه منتشر کرده است.

در یازدهیمن اطلاعیه این سامانه از ظرفیت‌های مجدد برای برخی از شهرهایی که ثبت نام آن‌ها در طول یک ماه گذشته انجام شده، خبر داده است.

براساس این اطلاعیه: با توجه به ایجاد ظرفیت جدید برای ثبت نام در برخی از شهرهای استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان و کرمان (به شرح جدول در صفحه اطلاعیه ها) سامانه ثبت نام در این شهرها در روز شنبه مورخ 1398/09/30 مجددا باز خواهد شد. لذا متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای مذکور می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1398/09/30 تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1398/10/02 با مراجعه به ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. لازم بذکر است به دلیل محدودیت زمین دولتی در این شهرها، ظرفیت ایجاد شده برای شهرها نیز محدود است. از این رو پس از تکمیل ظرفیت در هرکدام از شهرها، سامانه ثبت نام برای آن شهر بسته می‌شود.

دوازدهیم اطلاعیه نیز در خصوص ثبت نام متقاضیان از سه استان باقی مانده است. در این اطلاعیه ذکر شده است: ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های سه استان تهران، البرز و قزوین براساس ظرفیت‌های مشخص شده از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1398/09/30 آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ 1398/10/02 پایان می‌پذیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوباره میشه استان مرکزی بگید

  • ناشناس

    سلام چطور ثبت نام کنیم

  • ناشناس

    سلام ببخشید ظرفیت نام نویسی مسکن ملی شهریارهمون پنج دیقه ی اول پر شد میشه دوباره ظرفیتشو اضافه کنین که سایتش باز شه

  • مهدی

    سلام من ثبت نام کردم ولی پیام نیومد
    دلیاداشتن زمین وخونه وسند ثبتی بود
    باوجود این که من هیچی ندارم نه خونه نه زمین نه تصهیلات یارانه ایی باوجود انکه تمام شرایط مسکن ملی را دارم
    ۱اسفند هم اعتراض میزنم
    از مسولین محترم تقضا دارم دقیق برسی کنن