کد مطلب: ۴۴۱۲۸۴

جدیدترین قیمت‌ها در بازار مسکن تهران

جدیدترین قیمت‌ها در بازار مسکن  تهران

در جدول نبض بازار امروز، قیمت پیشنهادی واحدهای مسکونی در سایت‌های مربوط به خرید و فروش مسکن ارائه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار مسکن روز گذشته به‌صورت مجازی و با تعداد فایل‌های محدود و انگشت شمار آغاز به کار کرد.

به علت فراگیری ویروس کرونا، بنگاه‌های املاک از هفته‌های پایانی اسفندماه سال گذشته به‌صورت خودخواسته به یک دوره تعطیلی با زمان پایان نامشخص وارد شدند. همین موضوع نیز باعث شد که حال و هوای بازار مسکن در شب عید متفاوت از سال‌های گذشته رقم بخورد.

ادامه وضعیت قرنطینه و تعطیلی بخش زیادی از کسب و کارهای اقتصادی در آغاز سال جدید نیز باعث شد این وضعیت برای بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران تداوم پیدا کند.

با این حال روز گذشته (شنبه ۱۶ فروردین ماه) تعداد محدودی از فایل‌های فروش واحدهای مسکونی در سایت‌های مربوط به خرید و فروش مسکن منتشر شدند.

هرچند در سال‌های گذشته نیز تا پایان فروردین ماه، معاملات انگشت شماری در بازار مسکن شکل می‌گرفتند و به نوعی آغاز به کار واقعی این بازار به نیمه بهار موکول می‌شد؛ اما به تدریج با فعالیت بنگاه‌های املاک، مراجعات تدریجی متقاضیان خرید یا فروش متقاضیان مسکن نیز به این بنگاه‌ها شکل می‌گرفت. اما اکنون با تعطیلی بنگاه‌های املاک، فقط سایت‌های مجازی به انتشار تعداد محدودی از فایل‌ها عرضه شده در بازار پرداخته‌اند.

بررسی قیمتی فایل‌های عرضه‌شده در فضای مجازی نشان می‌دهد به علت محدود بودن فایل‌های عرضه‌شده، بخش زیادی از واحدهای مسکونی به قیمت میانگین اسفندماه پیشنهاد شده‌اند. در جدول نبض بازار امروز، قیمت پیشنهادی واحدهای مسکونی در سایت‌های مربوط به خرید و فروش مسکن ارائه شده است.

Untitled 1 2

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.