کد مطلب: ۷۴۳۷۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز ۱۰ دی ۱۴۰۱

حجم مشکوک معاملات در بازار امروز 10 دی 1401

طی معاملات بازار امروز، سهم‌های ولکار، رمپنا، کویر، خزر و حآسا حجم مشکوک خوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی معاملات بازار امروز، سهم‌های ولکار، رمپنا، کویر، خزر و حآسا حجم مشکوک خوردند. این گزارش سهم‌هایی که طی معاملات بازار امروز دهم دی ماه سال 1401 حجم مشکوک، بیشترین سرانه خرید حقیقی و ورود و خروج پول هوشمند داشته اند را بررسی می‌کند.

در بورس امروز شاخص کل با کاهش شدید 3.45 درصدی روبه‌رو شد. به طوری که تابلو بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز کاهش 56 هزار و 819 واحدی این نماگر را نشان داده است.

شاخص کل هم‌وزن نیز طی معاملات امروز 11 هزار و 674 واحد افت کرد که نشان از قرمز بودن کلیت بازار دارد.

همچنین تابلو بورس امروز حجم معاملات را 18 میلیارد و 770 میلیون و ارزش معاملات را هشت هزار و 917 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک دهم دی ماه

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم شستا، خودرو و فولاد بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های شستا، خودرو و دی بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

و بهمن با افزایش 6.99 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. شاراک نیز با افت هفت درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های رمپنا، گدنا و وپاسار تعلق گرفت. وهور، خموتور و قنیشا نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در مقابل همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهد که نمادهای توریل، قپیرا و فباهنر خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های بگیلان، ساینا و خموتور رقم خورد. همچنین سآبیک در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد سپیدار بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.