کد مطلب: ۴۲۵۵۲۱

خبری خوش برای سهامداران های وب / افشای قرارداد ۱۲۰۰ میلیاردی

خبری خوش برای سهامداران های وب / افشای قرارداد 1200 میلیاردی

های وب در گزارش ماهانه خود، رشد درآمد 93درصدی را شناسایی کرد. همچنین اطلاعات مربوط به قرارداد 1200 میلیارد ریالی این شرکت نیز در کدال افشا شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت داده‌گستر عصر نوین که با نماد «های‌وب» و سرمایه ثبت شده 4 هزار میلیارد ریال در بورس تهران فعال است در گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به 30 دیماه امسال که دوم بهمن در وبسایت کدال منتشر شده 883 میلیارد ریال درآمد شناسایی کرده که در مقایسه با ماه گذشته رشدی 93درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 30 دی ماه 98، های‌وب 1097 میلیارد ریال سود شناسایی کرده که معادل 274 ریال به ازای هر سهم بوده است و رشدی 163 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

5 1

عملکرد ماهانه های وب

این شرکت در اطلاعیه از قراردادی 1200 میلیارد ریالی با شرکت ارتباطات رهکام ایران بابت فروش سامانه ثبت پلاک و تخلفات جاده‌ای خبر داد که ارزش کل این معامله در مقایسه با کل درآمدهای فروش شرکت در سال قبل 43 درصد برآورد شده است. خبری که می‌تواند خبری خوب برای سهامداران این سهم تلقی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ....

    برید گزارش حسابرسی سال مربوطه رو بخونیداگر گزارسی برای سال مزبور، وجود داشته باشه…های وب ۹ ماه در سال ۹۷ بدلیل افشای گمراه کننده اطلاعات مالی خود توقیف بود…خبر مثه سال ۹۷ نباشه که سود ساختگی و دروغین افشا کرده بود… از من بعنوان حسابرس با ۱۵ سال سابقه گفتن… اول تحقیق کامل بعد اعتماد به امثال های وب…