کد مطلب: ۷۲۵۳۸۲

جوابیه وزارت نفت در پی انتشار خبر بنزین آلوده

جوابیه وزارت نفت در پی انتشار خبر بنزین آلوده

پیرو انتشار مطلبی به نقل از خانم معصومه ابتکار، رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست با عنوان «واکنش ابتکار به بنزین آلوده پتروشیمی » وزارت نفت توضیحاتی جهت آگاهی مخاطبان سایت تجارت نیوز ارسال می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پیرو انتشار مطلبی به نقل از خانم معصومه ابتکار، رئیس اسبق سازمان حفاظت از محیط زیست با عنوان «واکنش ابتکار به بنزین آلوده پتروشیمی » وزارت نفت توضیحاتی جهت آگاهی مخاطبان سایت تجارت نیوز به شرح زیر ارسال می کند:

1- پتروشیمی ها محصولی با عنوان بنزین تولید نمی‌کنند. در بعضی پتروشیمی ها یا پتروپالایشگاه ها واحد‌های تولید ریفرمیت مانند پالایشگاه ها وجود دارد که ریفرمیتی همانند و با کیفیتی مشابه ریفرمیت پالایشگاه ها تولید میکند که در دولتهای مختلف از جمله دولت یازدهم به عنوان یکی از مواد اولیه در ترکیب با دیگر اجزای تولید بنزین در احجام محدود استفاده شده است.

2- با توجه به گزارش مفصل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در دوره ریاست آقای لاریجانی که مستند به گزارش سازمان بازرسی کل کشور و وزارت بهداشت دولت آقای روحانی و دیگر نهادهای مسئول، ادعای خانم معصومه ابتکار درباره آلوده بودن ریفرمیت پتروشیمی ها را به صراحت دروغ دانسته و به تاکید رد کرده است و هیچ مستنداتی از سوی وی در این باره ارائه نشده است، مستندات خود را درباره ادعای آلوده بودن بودن آنچه بنزین پتروشیمی می‌خوانید ارائه دهید. بدیهی است که طرح ادعاهای بدون سند با انگیزه های سیاسی، در مقابل گزارشهای رسمی و مستند نهادهای مسئول مختلف، مستندات محسوب نمی‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.