کد مطلب: ۶۳۸۶۶۰

خبر جدید برای مسافران شمال کشور/ جاده کرج_چالوس یک طرفه شد

خبر جدید برای مسافران شمال کشور/ جاده کرج_چالوس یک طرفه شد

مدیر کل راهداری البرز از یک طرفه شدن محور کرج_ چالوس به دلیل ترافیک سنگین خبر داد. برای دریافت‌ آخرین جزئیات از جاده‌های شمال تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تکلیف مسافران شمال کشور چیست؟

علی زندی‌فر در گفتگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به حجم بالای خودرو، تردد در محور چالوس به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

این‌مسئول همچنین با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک، گفت: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

این مسئول توضیح داد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده‌های استان البرز مستقر شده‌اند.

آخرین وضعیت هواشناسی

تسنیم نوشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، شمال استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف و باران، وزش باد و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

یکشنبه هفته آینده در شمال غرب، دوشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و سه‌شنبه علاوه بر این مناطق در برخی مناطق غرب،‌مرکز، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا دمای هوا در اکثر مناطق کشور افزایش می‌یابد. همچنین امروز و فردا خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.