کد مطلب: ۴۷۴۸۶۶

خبر مهم برای بورس امروز / حمایت برای تمام بازار سهام!

خبر مهم برای بورس امروز / حمایت برای تمام بازار سهام!

در حالی که روز گذشته با حمایت از برخی نمادهای شاخص‌ساز بزرگ، شاخص بازار سهام مثبت باقی ماند برای امروز به نظر می‌رسد این وضعیت کمی پررنگ‌تر شود و بقیه نمادها نیز قرار است مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته قرار بود بار دیگر جلسه مسئولان سازمان بورس با حقوقی‌های بازار برگزار شود که نتیجه قابل توجهی را به نظر می‌رسد به همراه داشته است.

روز گذشته و در ادامه جلسات بورس تهران با مدیران ارشد حقوقی مدیرعامل بورس تهران از نتایج این جلسات خبرهای خوشی به سهامداران داد.

نقدشونده نبودن بازار بهانه‌ای بود برای تشکیل این جلسات که ماحصل آن بازارگردانی بخشی از نمادها و حمایت حقوقی‌ها را به همراه داشت که علی صحرایی در گفتگو با «دنیای‌اقتصاد» اعلام کرد این حمایت‌ها در برگیرنده تمام نمادها و شرکت‌های بورسی است.

مدیر عامل بورس تهران در پایان چهارمین جلسه با مدیران ارشد حقوقی گفت: حمایت از سهامداران در این جلسات در اولویت است و قرار نیست از چند نماد خاص صرفا حمایت به عمل‌ آید و نماد‌ها و شرکت‌های دیگری هم قرار است طی روزهای آتی مورد حمایت قرار گیرند.

او در خصوص ادامه‌دار بودن جلسات عنوان کرد:شرکت بورس هر روز و تا زمان نیاز با مدیران ارشد حقوقی جلسه‌های حمایتی را ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: مشکل فعلی ما نقدشوندگی بازار است و علت اصلی برگزاری این جلسات حل مشکل است و این خبر خوش را به سهامداران می‌دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند در دستور کار بورس خواهد بود. مدیرعامل بورس تهران درخصوص وضعیت شاخص بورس گفت: طراحی شاخص بورس به گونه‌ای بوده که برخی از نمادها تاثیر بیشتری روی آن دارند اما با حمایت‌های بیشتر شرایط شاخص دستخوش تغییر می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: به سهامداران توصیه می‌کنیم تا با بررسی بیشتری اقدام به خرید سهام کنند و اسیر خبرهای مجازی و شایعات نشوند.

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    درسته حمایت میشه .. اما حمایت حقوقی از حقوقی …رفتن دارو ندار مردم تو جیب حقوقی …..‌نه حمایت از سهامداران خردی که همه سرمایه زندگیشون در بورس پودر شد و رفت تو هوا …..مردم فریادرسی نداشته باشن واز حقشان بگذرند خدا از حق کسی نمیگذره وگذشت نمیکنه…..پاسخ همه ما در محضر خداست….دیر یا زود

  • ناشناس

    اره جون عمت مردم سهام بخرن تاالان ۶۰درصد توضرر هستن راست میگه هرچی پول دارین بریزن پول نون شبتونو پیدانکنیدتاالان مردم پیش زنه بچهاشون خجالت زده هستن

  • ناشناس

    چرا به فکر مردم مظلوم نیستید ترا بخدا با مردم رو راست باشید

  • ناشناس

    فقط دروع بجز دروع شما چیزی از حرفای اینارو فهمیدیت بما بگید اون گشایش رو هم بزار واسه خانواده خودت مردم رو بدبخت کردی شما هم که هرچی متن میزارم نمیزاریدشون دستتون باهاش تو یه کاسه مردم رو فریب ندید وارد بورس نکنید بدبختشون نکنید

  • ناشناس

    سلام دوستان دیگه به اینا هیچ امیدی نیست بخدا الکی به وعده هاشون دلتونو خوش نکنید ،داراییمون هیچ الان دیگه اعصاب و روانمون هم مریض شده

  • ناشناس

    یه جوری میگن تازه واردا باعث این وضع واوضاع شدن که ….
    نشونه مهمش وضع و اوضاع عرضه اولیه ها ، تازه واردا کی میرن عرضه اولیه ها بفروشن که بعضی هاشون هنوز تا 50درصدم نرسیده منفی میشه!!!!!
    اولا خود بورس مردم رو بهش بی اعتماد کرده.
    دوما تازه واردا که سرمایه های زیادی نمیارن، با خرید و فروش های خرد که نباید تا اینقدر منفی بشه
    سوما مطمئنا هیچ تازه واردی بدون مشورت با کاربلدها کاری نمیکنه چون نمیخواد سرمایش از بین بره.
    چهارما حقوقیا این بازی رو خوب بلدن، به قول معروف از تو به یک اشاره از من به سر دویدن

  • ناشناس

    نقابها را بزنید کنار ازپشت نمادها بوی گند همه جا را بر داشته

  • ناشناس

    35668واحد افت بازار یعنی حمایت اگه حمایت نمیشد چی میشد

  • ناشناس

    کلا دولت از اول برنامه ریزی کرده بود که با تبلیغات مردم رو بیاره تو بورس و حالا که حسابی جیبشون پر شده، دارن سرمایه های مردم رو برمی دارن. چرا الان دیگه تبلیغات نمیکنین. باز این مردم خالصانه به شما اعتماد کردن و از پشت خنجر خوردن. بدتر از این دولت تو دنیا باز خودشونن. این چه حمایتیه که همه سهم ها تو کف قیمت خرید و فروش میشه. بعد از دو روز مثبت بودن تو این دو ماه باز رفتیم سمت منفی شدن

    • ناشناس

      حالا نوبت بازار دلارست
      تا عید میخواهند ببرنش 30 هزارتومن

    • عروسک

      تا عید برا چی همین الانم 3۰ هزاره دیگه

  • ناشناس

    به سهامداران توصیه می‌کنیم تا با بررسی بیشتری اقدام به خرید سهام کنند و اسیر خبرهای مجازی و شایعات نشوند!!!
    کدام خرید؟؟؟ فعلا فکر همه اینه که چطوری بفروشند. عجب مسولینی چه خوب دغدغه مردم رو تشخیص می دهند!