کد مطلب: ۵۲۱۵۹۰

خرید آپارتمان در سعادت آباد؛ لاکچری‌ترین منطقه تهران

خرید آپارتمان در سعادت آباد؛ لاکچری‌ترین منطقه تهران

سعادت آباد دارای بافت شهری مدرنی می‌باشد که خیابان‌های اصلی و فرعی موجود در این محله از استانداردهای جدید شهری پیروی کرده‌اند. ساختمان‌های قدیمی خیلی کم در این محله به چشم می‌خورند و اکثر ساختمان‌ها و برج‌ها از قدمت کمتر از ۲۰ سال برخوردارند.

سعادت آباد یکی از محله های لوکس تهران به شمار می‌آید که در منطقه ۲ شهرداری و شمال غرب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به کوی فراز، از جنوب به شهرک غرب، از شرق به بزرگراه چمران، ز شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد و به عنوان یکی از محله‌های مرفه تهران به شمار می‌رود.

اگر قصد خرید آپارتمان در سعادت آباد یا اجاره آپارتمان در سعادت آباد را دارید، با ما همراه باشید تا با تمام جذابیت‌ها و امکانات این منطقه آشنا شوید.

معرفی سعادت آباد

پیشنیه تاریخی این محله به حوالی سال ۱۳۲۰ بر می‌گردد که سیدضیاء‌الدین طباطبایی زمین‌های این منطقه را خریداری و تعدادی از اقوام و آشنایان خود را که همگی سید بودند برای کار روی این زمین‌ها استخدام کرد. از آن زمان این محله به سادات آباد نام گذاری شد. ساکنین جدید در گذشت زمان علاوه بر کشاورزی به پرورش خرگوش در این زمین‌ها پرداختند و به مرور این ناحیه رونق گرفت و افراد دیگری از مناطق دیگر برای زندگی به این محل آمدند. به مرور زمان و به علت سادگی در بیان سادات آباد به سعادت آباد تبدیل شد. سعادت آباد دارای بافت شهری مدرنی می‌باشد که خیابان‌های اصلی و فرعی موجود در این محله از استانداردهای جدید شهری پیروی کرده‌اند. ساختمان‌های قدیمی خیلی کم در این محله به چشم می‌خورند و اکثر ساختمان‌ها و برج‌ها از قدمت کمتر از ۲۰ سال برخوردارند.

بیشتر کارشناسان ملکی بر این باورند که نوع ساخت و ساز و کیفیت متریال آپارتمان‌ها در این منطقه با اکثر محلات تهران متفاوت بوده و همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای سکونت در سعادت آباد شده است.

سعادت آباد از لحاظ امکانات یک محله بسیار غنی است. وجود بوستان‌هایی مثل پرواز، بوستان آسمان ، بوستان ژوراسیک و مراکز تجاری مشهور مثل اریکه ایرانیان و مجتمع گلستان و … در این محله یا اطراف آن منجر به بازدید روزانه افراد زیادی از سایر محله‌ها برای تفریح در این محله شده است. البته این موضوع تا حدی هم منجر به شلوغی این منطقه شده است.

دسترسی محله سعادت آباد به امکانات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت سعادت آباد که این محله را نسبت به محله‌های نیاوران و میرداماد متمایز می‌کند، دسترسی‌های خوب و فراوان به اتوبان‌ها است. بزرگراه‌های چمران، نیایش، اشرفی اصفهانی، باکری، همت، تمام مسیرهای شرق به غرب یا شمال به جنوب را به طور کامل پوشش می‌دهند. بلوار اصلی سعادت آباد شامل تعداد زیادی مراکز تفریحی-رفاهی و… است که بهترین بخش این محله به حساب می‌آید. به طور مثال بیمارستان مدرس یا رستوران نایب سعادت آباد در این خیابان واقع شده‌اند.

خیابان علامه شمالی دارای کوچه‌ها و فرعی‌های زیادی است که موقعیت برخی از آن‌ها مثل خیابان ۳۴ متری غربی به علت مجاورت با بوستان و مراکز خرید، نسبت به نواحی همجوار آن بهتر است.

یکی از خیایان‌های پر طرفدار سعادت آباد خیابان مروارید است که در بخش جنوبی به بلوار سرو منتهی می‌شود و تعداد زیادی دفاتر کار و مطب پزشکی و دندان‌پزشکی، سالن‌های زیبایی و … در این خیابان واقع شده‌اند. ساختمان‌های زیبا و گران‌قیمتی در این خیابان وجود دارد اما یکی از نقص‌های این خیابان وضعیت دسترسی و ترافیک و کمبود جای پارک در بعد از ظهرهاست.

دلتا معتبرترین سایت خرید و اجاره آپارتمان در سراسر ایران

اگر قصد خرید و اجاره ملک در تهران را دارید، وب‌سایت دلتا با پشتیبانی و مشاوره ۲۴ ساعته بهترین و معتبرترین پلتفرم برای شما می‌باشد. وب‌سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند. دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این سایت، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان‌ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جابجا کرده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین و معتمد کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می‌‌شود و این جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهمترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می‌شود، محقق نمی‌شد.

2werfg 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.