کد مطلب: ۵۸۰۱۶۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خریداران دلار احتیاط کنند / سیگنال مهم وین برای قیمت دلار

خریداران دلار احتیاط کنند / سیگنال مهم وین برای قیمت دلار

هرچند قیمت دلار مجددا صعوده شده و تا ۲۷۶۵۰ تومان افزایش یافته اما با اخبار جدید از وین به نظر می‌رسد ممکن است مجددا متاثر از اخبار سیاسی یک روند نزولی به خود بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند قیمت دلار مجددا صعوده شده و تا ۲۷۶۵۰ تومان افزایش یافته اما با اخبار جدید از وین به نظر می‌رسد ممکن است مجددا متاثر از اخبار سیاسی یک روند نزولی به خود بگیرد.

شب گذشته معاون موقت نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در نشست شورای حکام گفته که آمریکا آماده برداشتن تحریم‌های ناسازگار با برجام است.(فارس)

علاوه بر این، سفیر اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با تاکید بر حمایت اتحادیه از توافق هسته‌ای ایران (برجام) تصریح کرد: از سرگیری مذاکرات برجام بیش از هر زمان دیگری دارای اهمیت است.(ایرنا)

بدین ترتیب به نظر می‌رسد بازار ارز متاثر از اخبار سیاسی همچنان درگیر نوسانات صعودی و نزولی است و هر روز یک واکنشی نشان می‌دهد. در هفته اخیر نیز پس از چند روز نزولی ناگهان روند آن صعودی شده و روز گذشته تا ۲۷۶۵۰ تومان صعود کرد اما اخبار جدید از مذاکرات احتمالا باعث توقف روند روز گذشته شود.

آیا بازار ارز این بار هم طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ اتفاقی نخواهد افتاد الکی جو ندین …دلار ۳۲ به زودی….

  • ناشناس

    به پنجاه هزار تومان خواهد رسید توافقی انجام نخواهد شد

    • Ali

      الان بشه ۵۰ هزار یا ۱۰۰ هزار خوشحالی داره‌ اینکه مایه تاسف با افتخار میگی میشه ۵۰ هزار تومان‌واقعا آدم ی جاهایی میمونه جواب بده نده ؟

    • ناشناس

      تو الکی میگی میرسه به ۵۰ هزار . تو خودت خرید و فروش میکنی . در دولت جناب رئیسی هم دلار و هم ماشین و هم همه چیز قیمتش پایین میاد. میبینیم…..

    • ناشناس

      درعوض قیمت همه ارزاق داه هی میره بالا

  • ناشناس

    اینا همش صحبت که خودشان خرید کنند اینکارها قدیمی شده دلار بالای سی هزارتومان و در آینده نزدیک پنجاه هزار تومان

    • ناشناس

      معلومه خودت دلالی

  • ناشناس

    این کس فشنگ بازیهادیگه چیه شب امشب میگید ماازبرجام دورشدیم دلارگرون میشه فرداصبح میگین رئیس سازمان انرژی یکدفعه آمدایران دلارارزان میشه ریدم تووضع مملکت داریتون

  • وحید میاندوآب.

    سلام
    دولار در ماه گذشته 24 هزار تا 24.5 بود الان شده 27.5 دوباره 200 تومان ارزان شده هی دارید نعره میکشید . احتیاط احتیاط. ملت رو کم بخوابانید . بزارید موقعی که سه هزار میره بالاتر هیچ کس حرفی نمی‌زند . ولی موقعی که 50 تومان میآید پایین وای بحال ملت .
    نعره پشت نعره . دلار ارزان شد . خوب میدونید از کجا و از کدام قیمت آمده الان 27 تومان شده .
    بخدا گناه داره . مردم ایران حق شون این نبود .
    بخدا خیلی هموطنان محتاج یه لقمه نان خالی هستند.
    بقران مجید قسم خیلی هموطنان عزیز هستند که شرمنده بچه هاشون هستند . بقران انصاف هست که مردم ایران زحمت بکشه شب و روز تلاش کیف هال شون رو اعراب ها ببرند .

  • م

    دلار به ۱۵ تومن میرسه
    توافقها انجام شده‌‌….بقیه اش بازی سیاسیه
    چطور فروش نفت مجددا به ۱/5 بشکه در روز رسید

  • ناشناس

    همش الکیه،بانک مرکزی قیمت رو اعلام میکنه،اینکه دلار اینقدر بالاست و پایین نمیاد کار خودشونه،رئیسی هم فعلا برای دلار هیچ کاری نکرده،هر روز داره میره بالا،هیچ نظارتی هم ندارن

  • ناشناس

    یه سوال تحریم های ناسازگار با برجام دیگه چیهههههه؟؟؟؟