کد مطلب: ۲۷۳۶۵۴

دستیار صوتی سامسونگ اول شد

دستیار صوتی سامسونگ اول شد

دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی از سایر دستیارهای صوتی مشابه خود نمره بالاتری گرفت و صدرنشین جدول همتایان خود شد.

شاید دستیار صوتی و هوشمند بیکسبی سامسونگ یکی از آنهایی نباشد که شما در فهرست بهترین و قدرتمندترین دستیارهای صوتی بگنجانید، اما جالب است بدانید در تازه‌ترین رده‌بندی انجام شده، بیکسبی سامسونگ بهترین و نخستین فناوری در حوزه هوش مصنوعی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از آنجایی که در سال‌های اخیر فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی پیشرفت‌های عظیمی بخصوص در حوزه گوشی‌های هوشمند داشته‌اند، حالا به نظر می‌رسد که رده‌بندی دستیارهای صوتی و هوشمند که بازار تکنولوژی را تحت سلطه خود قرار داده‌اند، می‌تواند به شرکت‌های تولیدکننده محصولات جدید کمک بسزایی در تصمیم‌گیری، انتخاب و توسعه این فناوری‌های نوین کند.

چراکه این روزها شرکت‌های تولیدکننده به منظور حفظ رقابت‌پذیری و افزایش سهم خود در بازار و درنهایت رشد درآمد و سودآوری‌های خود می‌خواهند با حداقل ریسک‌پذیری در ساخت و توسعه محصولات خود، از آن دسته از فناوری و گجت‌هایی استفاده کنند که بیشتری بازده و بهترین عملکرد و بالاترین میزان رضایت کاربران و مشتریان را دارد.

سامسونگ از دستیار صوتی هوشمند خود در کنار معرفی گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۸ رونمایی کرد و در ابتدای کار موجبات رضایت و خشنودی کاربران آن را فراهم نکرد اما تمام تلاش خود را برای توسعه بیکسبی به کار بست تا جایی که هم اکنون بیکسبی توانست رتبه نخست را در حوزه هوش مصنوعی به خود اختصاص دهد.

در اوایل سال جاری ۲۰۱۸ میلادی بود که سامسونگ اعلام کرد بیکسبی کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است، به گونه‌ای که می‌خواهد آن را تبدیل به هوشمندترین و قدرتمندترین دستیار صوتی جهان کند.

از دیگر رقبای قدرتمند دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ می‌توان به السکای آمازون، گوگل اسیستنت، بیکسبی سامسونگ و سیری اپل اشاره کرد.

57708258

منبع: وب سایت phonearena

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.