کد مطلب: ۴۹۰۸۹۴

کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت دلار و یورو / دومین نرخ ارز صرافی ملی ۹۹/۸/۲۱

کاهش 100 تومانی قیمت دلار و یورو / دومین نرخ ارز صرافی ملی 99/8/21

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه 21 آبان ماه برای دومین بار اعلام شد که بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به ابتدای روز 100 تومان کاهش یافت و بهای دلار به رقم 27 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه 21 ماه آبان نرخ ارز در صرافی ملی برای دومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 27000 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 26000 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 31950 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 30950 قیمت خورده است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4967 تومان تعیین شده است.

ملی 21 آبان 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خبر تایید واکسن کورنا در چین . و آمدن طرفتار سرسخت برجام به کابینه بایدن و آزاد سازی پولهای بلوکه شده باعث سقوط شدید ارز طلا خواهد شد قابل توجه دلالان دلار و سکه فعلا نفروشید بورس هم داشت مقاومت میکردالان حال روزش اینه قیمت دلار موقعی که ۲۴ تومن بود رایس بانک مرکزی گفت قیمت خیلی پایینتر از این حرفهاست مقاومت فایده ای نداره خریدار نیست. بانک مرکزی بخاطر اینکه شرکتهای بزرگ و دولت ضرر سنگین ندن و کالاهای خودشون رو بفروشن فعلا داره مدارا میکنه و کم کم قیمت دلار رو پایین میکشه تا ۱۶ تومن و بعد از برجام باید تا ۱۰تومن وایسته و به دولت بعدی تحویل بده مطمان باشید همین میشه

  • ناشناس

    دوستان همه دست به دست هم دهیم هرکس در محله خودش اگر شاهد احتکار یا انبار کردن اجناس و کالا و خورد و خوراک شد گزارش بدید .بقالی ها که شبانه جنس انبار میکنند تومحلتون یا هرجایی اگر شاهد چنین چیزهایی شدید لطفا به پلیس اطلاع بدید ،تا در برابر قانون جریمه و باهاشون برخورد بشه ،بسه دیگه هرچه قدر در برابر اینگونه کارها سکوت کنیم روز به روز هم اوضاع کشور و مردم بدتر خواهد شد …