کد مطلب: ۴۰۰۰۶۴

راهنمای خرید انواع اتوکلاو

راهنمای خرید انواع اتوکلاو

اتوکلاو وسیله‌ای است که از آن به منظور استریل ابزار و وسایل با روش هایی از جمله بخار استفاده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ابتدا لازم است که تعریفی از دستگاه اتوکلاو ارائه دهیم، اتوکلاو وسیله‌ای است که از آن به منظور استریل ابزار و وسایل با روش‌هایی از جمله بخار استفاده می‌گردد.

اتوکلاو بیمارستانی در مطب‌های دندانپزشکی، پوست و مو، مامایی و اتاق‌های CSR بیمارستانی و … به صورت رومیزی و ایستاده شرایط را برای استریل تجهیزات فراهم می‌نماید.

با توجه به اهمیت و حساسیت بالای این محصول، علاوه بر در نظر گرفتن دستورالعمل استانداردهای ملی ۴۸۶۰ و ۴۸۶۳، در تمام مراحل طراحی و ساخت، کلیه فرآیندهای تولید محصول مطابق با استانداردهای اروپایی CE، EN 13060 و ISO 13485 انجام شده است.

مزایای رقابتی دستگاه اتوکلاو ایفا فراز آوینا

قیمت

یکی از مشخصه‌های مهم برای مصرف کننده قیمت محصول می‌باشد. به طوری که مشتری قدرت خرید آن را داشته باشد و کیفیت آن متناسب با قیمت باشد. قیمت اتوکلاو شرکت در مقایسه با نمونه‌های موجود در بازار، برندهای خارجی از قیمت متناسب تری برخوردار می‌باشد.

کیفیت

هر محصول با توجه به قیمت خود باید دارای سطح کیفیت قابل قبولی باشد. حتی با وجود نمونه‌های خارجی با کیفیت تر، دستگاه اتوکلاو شرکت ایفا فراز از سطح کیفیت خوبی برخوردار است.

خدمات و پشتیبانی

از مهمترین مشخصه‌های این محصول این است که تولید داخل می‌باشد. به همین دلیل خدمات پس از فروش به مشتریان و تأمین قطعات مصرفی به سهولت صورت گرفته که این امر موجب آرامش خاطر درمشتریان می‌گردد.

دو یا سه سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس ازفروش از افتخارات این شرکت است که با هیچ کدام از محصولات مشابه وارداتی قابل قیاس نمی‌باشد.

اتوکلاو کوبیک : شرکت دانش بنیان ایفا فراز آوینا برای اولین بار در ایران موفق به تولید دستگاه اتوکلاو با محفظه ( چمبر ) مربع شده است که از مزایای آن میتوان به فضای مفید بیشتر نسبت به چمبر استوانه ای جهت قراردادن ابزار الات که باعث صرفه جویی در زمان می شود اشاره نمود که موجب شده قابلیت استریل ظروف با ارتفاع بیشتر و تعداد سینی بیشتر فراهم آورد.

این دستگاه توانسته با استفاده از سیستم کاملا الکترونیکی پیشرفته تمام تست های Helix,B&D,PCD را با موفقیت گذرانده و مطابق با استانداردهای جهانی کیفیت استریل بالایی را ارئه کند.

همچنین با گارانتی بی قید و شرط 36 ماهه توانسته ایم اعتماد مشتریان را جلب نموده و سطح رضایتمندی را ارتقاع دهیم.

اتوکلاو فلش یا فوق سریع : این شرکت با به کارگیری دانش روز و پژوهش های تخصصی تیم تولید و دست یابی به تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید دستگاه اتوکلاو فلش یا فوق سریع شده است که مزایا و مشخصات آن نیز به شرح زیر است:

- دارای سیکل سریع( 6 دقیقه ، زمان سیکل سریع )

- گذراندن موفق تست های نفوذ بخار و استریلیزاسیون( Helix, B&D, PCD )

- دارای تست الکتریکی جهت راهنمایی اپراتور در موارد نقص فنی احتمالی و سیستم کنترل نشت بخار

- دارای قفل با سیستم بخار جهت بالا بردن ایمنی درب دستگاه

- علائم هشدار دهنده در صورت خارج شدن از شرایط مطلوب و سیکل کاری

- مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق

- دارای دو مخزن آب تمیز و آب استفاده شده

- مجهز به پمپ وکیوم دو محفظه ای بسیار دقیق

- جهت میزان وکیوم بالا مطابق با استاندارد DIN EN 13060 و مجهز به سیستم خشک کن قوی

- فیلتر هوای آنتی باکتریال برای تصفیه هوای ورودی به محفظه اتوکلاو

- 7برنامه از پیش ذخیره شده در دستگاه و سیستم وکیوم 6 مرحله ای و سیکل Prion

- 3سال گارانتی طلایی بدون قید و شرط

- قابلیت اتصال USB جهت ذخیره سازی اطلاعات

- مصرف برق فوق العاده کم

- دارای برق مصرفی تک فاز 220 ولت

- همچنین استفاده از صفحه نمایش لمسی که سطح رضایتمندی مستری و کاربری آسان تری را فراهم نموده است.

شرکت دانش بنیان ایفا فراز آوینا در راستای ارج نهادن به کالای ایرانی و ارتقای کیفی تولیدات ملی، با دارا بودن بیش از 27 سال تجربه در پژوهش و تولید دستگاه‌های اتوکلاو پزشکی و دندانپزشکی در ایران، مفتخر است تا بهترین نوع از دستگاه های اتوکلاو تولیدی کلاس B و همچنین اتوکلاوهای کلاس B فوق سریع را با فناوری جدید و امکانات کاربری بهتر به جامعه پزشکی تقدیم نماید.

اتوکلاوهای تولیدی Class B این شرکت در مدل‌های اتوکلاو SUN و SUN Plus و Matisa و CUBIC و FLASH با ظاهری متفاوت، با دارا بودن سیستم خلاء و گذراندن موفقیت آمیز کلیه تست های فنی، حداکثر نفوذپذیری بخار و انجام کامل سیکل های استریلیزاسیون، همچنین کاربری آسان، قابلیت نصب پرینتر سر خود و ثبت مکتوب سیکل های کاری، کاملاً قابل رقابت با نمونه های خارجی مشابه در بازار می باشند.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت ایفا فراز آوینا در سراسر کشور، با سرویس به موقع و در دسترس بودن خدمات فنی و دارا بودن 2 الی 3 سال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش، مزایای انتخاب دستگاه های اتوکلاو AVICO را نزد مشتریان برجسته ساخته است.

در بیستمین سال تولید اتوکلاو رومیزی ، شرکت ایفا فراز آوینا به منظور ارج نهادن به مشتریان خود طرحی با عنوان طرح تعویض را پیاده سازی کرده که در آن کلیه اتوکلاوهای قدیمی و فرسوده را با نسل جدید تولیدات خود،با کیفیتو تکنولوژی جدید و شرایط و تسهیلات ویژه جایگزین مینماید.

امید دارد با عنایت خداوند منان بتوانیم خدمات و محصولات خود را جهانی کرده و برند Avico را در سر تا سر دنیا عرضه کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.