کد مطلب: ۷۲۱۸۸۹

رزرو بهترین هتل‌های قشم در نزدیکی مراکز خرید

رزرو بهترین هتل‌های قشم در نزدیکی مراکز خرید

اقامت در هتلی که فاصله کمی تا مراکز خرید و بازار قشم داشته باشد، نعمت بزرگی است. به همین خاطر در ادامه تعدادی از هتل های قشم در نزدیکی مراکز خرید را معرفی می‌کنیم که شما را در رزرو هتل قشم یاری می‌دهد.

اقامت در هتلی که فاصله کمی تا مراکز خرید و بازار قشم داشته باشد، نعمت بزرگی است. به همین خاطر در ادامه تعدادی از هتل های قشم در نزدیکی مراکز خرید را معرفی می‌کنیم که شما را در رزرو هتل قشم یاری می‌دهد.

جزیره قشم یکی از مقاصد محبوب سفرهای داخلی در کشورمان است که با داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و … برای افراد با سلایق مختلف جذاب و دوست داشتنی است. علاوه بر تماشای سواحل شنی و صخره‌ای زیبای قشم، دره ستارگان، جنگل حرا و …، خرید از مراکز خرید قشم از اهداف مهم و اصلی گردشگران برای سفر به جزیره زیبای قشم است. برای کسانی که با هدف خرید به قشم سفر می‌کنند، اقامت در هتلی که فاصله کمی تا مراکز خرید و بازار قشم داشته باشد، نعمت بزرگی است. به همین خاطر در ادامه تعدادی از هتل های قشم در نزدیکی مراکز خرید را معرفی می‌کنیم که شما را در رزرو هتل قشم یاری می‌دهد.

55 1

معرفی مراکز خرید قشم

پیش از آنکه هتل های نزدیک مراکز خرید قشم را معرفی کنیم، ابتدا بیایید نگاهی بیندازیم به تعدادی از مراکز خرید مهم و معروف قشم. در ادامه چند نمونه مرکز خرید قشم جهت رزرو هتل های قشم را به شما معرفی می‌کنیم.

سیتی سنتر قشم

پاساژهای سیتی سنتر 1 و 2 قشم، مراکز خرید لوکس و مدرن در قشم هستند که در بلوار امام قلی خان، نبش بلوار دریا قرار دارند. طبقه آخر سیتی سنتر، یک شهربازی برای کودکان دارد و می‌توانید از رستوران‌ ها و فست فودهای این پاساژ هم استفاده کنید.

مرکز خرید ستاره قشم

این مرکز خرید در 3 طبقه اجناس باکیفیتی را با قیمت مناسب می‌فروشد. این مرکز خرید که در بلوار ولیعصر قشم قرار دارد، مجهز به امکاناتی چون رستوران و فست فود، سالن بیلیارد و بازی‌ های کامپیوتری است. از عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی تا لوازم خانگی و برقی را می‌توانید در این مرکز خرید خریداری کنید.

54 1

مرکز خرید دو دلفین درگهان

دو دلفین از مراکز خرید معروف قشم است که در 6 طبقه ساخته شده است. کسانی که به دنبال خرید پوشاک ارزان و باکیفیت هستند، می‌توانند سری به این مرکز خرید در درگهان قشم روبروی مجتمع تجاری نور بزنند. علاوه بر خرید انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و خانگی، کیف و کفش و …، می‌توانید گل و گیاه‌های مخصوص جزیره را نیز در این مرکز خرید خریداری کنید. برای رفاه گردشگران نیز رستوران و کافی شاپ در این مرکز خرید قرار دارد.

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی از مراکز خرید ارزان قشم است. این مرکز خرید در بلوار ولیعصر، انواع پوشاک، دوچرخه، ماشین شارژی، صندل و دمپایی را برای فروش عرضه می‌کند.

هتل های نزدیک مراکز خرید قشم

برای رزرو هتل قشم گزینه های متعددی در دسترس شما قرار دارد. در ادامه با هتل های قشم در نزدیکی مراکز خرید بیشتر آشنا شوید.

هتل آتامان قشم از هتل های 4 ستاره جزیره

هتل آتامان یکی از هتل‌های چهار ستاره و باکیفیت جزیره قشم است. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی مراکز خرید سیتی سنتر یک و دو، زیتون، ستاره، فردوسی و پردیس سبب شده تا مسافران قشم که در این هتل اقامت دارند، برای رفتن به مراکز خرید به زحمت نیفتند.

نمی‌توان از امکانات خوبی که هتل آتامان قشم ارائه می‌دهد، چشم‌پوشی کرد. این هتل امکانات خوبی چون رستوران و کافی شاپ، امکانات ورزشی مانند سالن بدنسازی و بیلیارد، سالن همایش، خدمات خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و … به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

برای رفتن به جاذبه‌ های گردشگری قشم نیز راه زیادی از این هتل نیست. شما می‌توانید با خودرو نیم ساعته به دره ستارگان برسید. جزیره ناز هم 23 دقیقه با خودرو تا هتل فاصله دارد. اگر به دنبال هتل تازه تاسیس و لوکس در نزدیکی مراکز خرید قشم هستید، هتل آتامان گزینه خوبی برای رزرو هتل قشم است.

53 1

هتل سینگو از هتل های 3 ستاره قشم

هتل سینگو در شهر درگهان قشم قرار دارد. قرار گرفتن این هتل در کنار دریای خلیج فارس سبب شده تا اتاق‌ های هتل چشم‌انداز زیبایی به دریا داشته باشند. با توجه به امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد مانند رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، خشکشویی، روم سرویس، زمین بازی کودکان و … از گزینه‌های مقرون به صرفه در رزرو هتل قشم است.

با 5 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از هتل سینگو خود را به مرکز خرید دو دلفین برسانید. برای رفتن به دره ستارگان و جزیره ناز هم با اتومبیل به ترتیب 29 و 23 دقیقه فاصله است.

هتل قصر الوند از هتل های 2 ستاره جزیره قشم

هتل قصر الوند یک هتل دو ستاره در جزیره قشم است که کیفیت خوبی از امکانات و خدمات را به مسافران خود ارائه می‌دهد. این هتل در 5 طبقه، اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت و مناسبی دارد، در عین حال هزینه اقامت در این هتل هم بسیار پایین است. از امکانات هتل قصر الوند می‌توان به رستوران، وای فای، خدمات خانه‌داری، رستوران و فست فود، پارکینگ اشاره کرد. برای رفتن به مرکز خرید سیتی سنتر و ستاره قشم تنها 6 دقیقه رانندگی فاصله است. اگر قصد دارید به مرکز خرید دو دلفین بروید هم 22 دقیقه باید رانندگی کنید.

هتل آپارتمان پلاس از هتل های ارزان قشم

اگر به دنبال رزرو هتل قشم با قیمت ارزان در نزدیکی مراکز خرید هستید، هتل آپارتمان پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل آپارتمان، 15 واحد اقامتی در 4 طبقه دارد. اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل پلاس قشم مجهز به حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، کمد، مبلمان و … است. مهمانان این هتل می‌توانند از کافی شاپ، پارکینگ و اینترنت هتل هم استفاده کنند.

برای رفتن به مرکز خرید ستاره قشم از هتل پلاس قشم، باید 18 دقیقه پیاده‌روی کنید که معادل 4 دقیقه رانندگی است. مرکز خرید سیتی سنتر هم 6 دقیقه رانندگی فاصله دارد و برای رفتن به مرکز خرید دو دلفین باید 20 دقیقه رانندگی کنید.

رزرو هتل های قشم با قیمت مناسب در فلای تودی

سفر قشم از سفرهای به یادماندنی، پر از ماجراجویی و حیرت انگیز در طبیعت کشورمان است. برای کسانی که دوست دارند در کنار این تجربه‌های ناب، خریدهای ارزان هم داشته باشند، مهم است که علاوه بر آشنایی با مراکز خرید این جزیره، هتل ‌های نزدیک آنها را هم بشناسند. رزرو هتل قشم در نزدیکی مراکز خرید کمک می‌کند تا از هزینه‌های رفت و آمد به میزان زیادی کاسته شود.

فلای تودی جایی است که می‌توانید برای رزرو هر یک از هتل‌های نامبرده شده و هتل‌های بیشتری در قشم، اقدام کنید. این وبسایت امکان رزرو هتل در قیمت‌ها و امکانات مختلف را برایتان فراهم می‌کند. مهمتر اینکه قیمت‌های ارائه شده در فلای تودی، ارزانتر از هر جای دیگر است و می‌توانید با چند کلیک ساده، رزرو هتل و خرید بلیط قشم را به صورت اینترنتی و با بهترین هزینه انجام دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.