کد مطلب: ۴۸۱۰۹۰

وزیر اقتصاد:

رونق به بورس بازمی‌گردد / رشد بازار سرمایه فقط رشد شاخص نیست

رونق به بورس بازمی‌گردد / رشد بازار سرمایه فقط رشد شاخص نیست

وزیر اقتصاد گفت: با تداوم برنامه‌های توسعه‌ای که برای بازار سرمایه داریم، بورس با رونق به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: رشد بازار سرمایه فقط رشد شاخص نیست. وقتی حجم ارزشی پایه بازار را گسترش می‌دهیم یا وقتی تعداد فعالان بازار سرمایه افزایش پیدا می‌کند، یعنی رشد بازار رخ داده است.

او افزود: ارزش معاملاتی که در بازار انجام می‌گیرد یا عرضه‌های اولیه‌ای که صورت می‌گیرد که از نظر تعداد و دامنه گسترش پیدا کرده است به معنای رشد بازار سرمایه محسوب می‌شود.

وزیر اقتصاد بیان کرد: ابزارهایی که در بازار سرمایه معرفی می‌کنیم و تعدد و تنوع می‌خشیم هم جزئی از رشد بازار است پس حتما رشد بازار سرمایه را خواهیم داشت البته شاخص تابع عواملی است و ممکن است با وجود ریزش بازار سرمایه، فعالیت و معامله و رونق در بازار وجود داشته باشد.

دژپسند گفت: با تداوم برنامه‌های توسعه‌ای که برای بازار سرمایه داریم، بورس با رونق و حیات‌بخش به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جناب وزیر وقتی شما و امثال شما دستور میدهید تابلو معاملاتی دستکاری شود و طرف تقاضا رو حذف و هیدن میکنید اون هم به مدت یک ماه تا فقط طرف عرضه قابل مشاهده باشه تا هیجان فروش در تشکیل صف های تمام نمادها پیش بیاد خواهشاً دم از رونق بازار سرمایه و گشایش بورس نفرمایید به حد کافی گشایوندید. ایکاش این سایت تجارت نیوز قسمتی داشت تا میشد اون کلیپی که از معاملات هیدن شده تابلو معاملاتی بورس در اون ایام بود بارگذاری میکردم همه به عمل پلید دستگاه دولت پی می‌بردند.

  • عباس قلی

    فعلا که اصل سرمایه ما از ۱۰۰ به ۳۰ رسیده ..
    امیدوارم اخر های هر هفته نیایید و یه وعد های بدین و برین
    .درسته که بازار سرپایه صبر پیخواد و باید دید بلند مدت و میان مدت داشته باشیم ..ولی شما ها با تبلیغاتتون سهام ها را در سقف به ما انداختین و حالا حالاها باید صبر کنیم

  • عباس قلی

    راستی سهام های دارویی و غذایی در بورس خشک شدن و هیچ حقوقی حمایت نمیکنن .

  • دادخواه

    شرکتهای ورشکسته=زیان انباشته=بورس قلابی=ملت سرکار….

  • مهرداد

    معلومه که خودت را به نفهمی زدی آقای دژپسند.ملت را چی فرض کردید. روزی که شاخص صعودیه هر روز مردم را به بورس دعوت می کردید . حالا دارید اراجیف تحویل مردم می دهید. ملت هفتاد درصد سرمایه خود را از دست داده اند بعد شما حرف از دو زار عرضه اولیه می زنی؟ وای به حال اقتصادی که تو و امثال تو اساتیدش باشید

  • ناشناس

    دوبارتوزندگی شکست خوردم یکی توبورس یکی فروش واحدم اعتماد به حرف دیگران وطمع خودم

  • ناشناس

    شما چرا ابن وعده های دروغ رو به خورد سهام دار ورشکسته میدید نمک به زخمش میپاشید

  • ناشناس

    بخدا همش سرکاریه.داداش اشتپ زدی،،پول سهامو بده فقط الان این مهمه

  • نقی

    شاعر میگه : غصه نخور عزیزم ، میرم و بر میگردم !!!????????

  • ناشناس

    جیب مردم را خالی کردید واین حرف ها را میزنید اون 20درصد سود را هم میخواین از مردم با این حرف ها بگیرید خجالت بکشین پول مردم خوردن ندارد 80درصد بورسیهازیان دیدند