کد مطلب: ۳۵۹۵۷۶

کارنامه بازار سرمایه در روز ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷

رشد شاخص در آخرین چهارشنبه سال / به هر کد چه تعداد سهم «تنوین» رسید؟

رشد شاخص در آخرین چهارشنبه سال / به هر کد چه تعداد سهم «تنوین» رسید؟

شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری نیز با رشد همراه شد. بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد، وبملت و تاپیکو بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند. همچنین در عرضه اولیه 700 میلیون سهم نماد تنوین، 362 هزار کد معاملاتی شرکت کردند که به هر کد، تعداد ۱۹۹۹ سهم معادل 439 هزار تومان تخصیص یافت.

شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته جاری نیز با رشد همراه شد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز، با رشد 1205 واحدی معادل 0.72 درصد همراه شد و در سطح 169 هزار و 663 واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طول جریان معاملات امروز، 22 اسفند ماه سال ۱۳۹۷، بیش از 381 هزار معامله به ارزش 926 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار سهام تا سطح 646 هزار میلیارد تومان ارتقا یافت.

برترین گروه‌های صنعتی امروز، گروه‌های شیمیایی و بانکی بودند که بیشترین ارزش معاملات امروز را در اختیار داشتند. گروه شیمیایی با سقبت گرفتن از گروه‌های دیگر با معاملاتی به ارزش 132 میلیارد تومان در صدر لیست قرار گرفت.

8562

پربازده‌ترین گروه‌های صنعتی در بازار امروز بورس ، گروه زغال‌سنگ، سایر معادن و حمل و نقل بودند.

7845

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای فولاد، وبملت و تاپیکو و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای پارس، کچاد و فایرا بر شاخص کل و ارزش بازار سهام امروز داشتند.

همچنین در میان نمادهای بورسی بیشترین تقاضا معادل 8.5 میلیارد تومان متعلق به نماد کطبس و بیشترین عرضه نیز با 4.1 میلیارد تومان مربوط به نماد کسرام بود.

56 1

عرضه اولیه تنوین

در بازار سهام امروز عرضه اولیه تعداد 700 ميليون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت تامين سرمايه نوين با نماد تنوین انجام شد. سهم تنوین در قیمت 2200 ریال کشف قیمت شد.

در این عرضه اولیه 362 هزار کد معاملاتی شرکت کردند که به هر کد، تعداد ۱۹۹۹ سهم معادل 439 هزار تومان تخصیص یافت.

کوتاه از فرابورس

شاخص کل بازار فرابورس در پایان معاملات امروز با رشد پنج واحدی مواجه شد و در سطح 2095 واحد قرار گرفت.

در طول جریان معاملات امروز بازار فرابورس، بیش از 128 هزار معامله به ارزش 744 میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار اول و دوم فرابورس در سطح ۱۲۱ هزار میلیارد تومان باقی ماند.

بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای میدکو و شرانل و بیشترین تاثیر منفی را نمادهای ارفع و سرچشمه بر شاخص کل و ارزش بازار فرابورس امروز داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.