کد مطلب: ۳۳۹۹۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد کند شاخص بورس / روز ناخوشایند بانکی‌ها

رشد کند شاخص بورس / روز ناخوشایند بانکی‌ها

امروز را می‌توان روزی متعادل و کم‌حاشیه برای معاملات بورس و فرابورس به حساب آورد، امروز که با شروع بازارهای جهانی مصادف بود شاخص کل بازار سهام با رشد ناچیز 95 واحدی در سطح 161 هزار واحد باقی ماند.

امروز را می‌توان روزی متعادل و کم‌حاشیه برای معاملات بورس و فرابورس به حساب آورد، امروز که با شروع بازارهای جهانی مصادف بود، قیمت بیشتر نمادهای حاضر در این دو بازار از نوسان اندکی برخوردار بودند.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز دوشنبه (10 دی ماه سال 1397) ارزش معاملات بورس اوراق بهادار تهران به 5486 میلیارد ریال رسید و شاخص با افزایش 95 واحدی در رقم 161 هزار و 405 واحد جای گرفت. همچنین ارزش معاملات فرابورس به 3059 میلیارد ریال رسید و شاخص با افزایش 4.2 واحد در رقم 1873 واحد جای گرفت.

بررسی بازار سرمایه حاکی از آن است که نماد‎های «کچاد، خساپا، جم و فخوز» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای «پارس، فولاد و وبملت» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز داشتند.

بیشترین خروج پول حقیقی‌ها در جریان معاملات امروز مربوط به نمادهای «خساپا، فولاد، های وب، وبیمه و لکما» بوده است. رشد کند شاخص بورس

همچنین بیشترین ورود پول حقیقی‌ها مربوط به نمادهای «سهرمز، خمهر، ذوب، پکویر، پاکشو، غشاذرح و وتجارت» بوده است.

رشد کند شاخص بورس

خودرویی‌ها و بانکی‌ها صنایعی بودن که بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات صنعت خودرو و ساخت قطعات امروز بیش از 77 میلیارد تومان بوده است.

پربازده‌ترین صنایع امروز محصولات کاغذی و استخراج زغال‌سنگ و از سوی دیگر زیان‌ده‌ترین صنعت، ساخت دستگاه‌های ارتباطی بوده است.

امروز برای سهام‌داران گروه بانکی روز چندان خوشایند نبود. معاملات در نمادهای گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری امروز اغلب در محدوده‌های منفی صورت گرفته شد، این در حالی است که در دو روز گذشته این نمادها روزهای خوبی را سپری می‌کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس ایران هیچ وقت ضرر نمیکنی