کد مطلب: ۳۳۶۵۴۹

رئیس اتحادیه املاک تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز :

رکود در بازار مسکن نداریم

رکود در بازار مسکن نداریم

رئیس اتحادیه املاک تهران می‌گوید: در تهران به دلیل افزایش یک باره قیمت‌ها کسادی بیشتر از دیگر شهرهاست که امیدواریم با ارایه تسهیلات مناسب از سوی دولتمردان شاهد رونق در این حوزه باشیم.

رئیس اتحادیه املاک تهران درباره این پرسش که رکود مسکن تا چه زمانی ادامه دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: زمانی که می‌گویند مسکن با رکود مواجه است یعنی هیچ معامله‌ای انجام نمی‌شود، درحالی که اکنون چنین نیست. معاملات مسکن در کل کشور به قوت خود باقی است.

مصطفی قلی خسروی در ادامه افزود: براساس آمارهای منتشر شده از ابتدای فروردین تا 27 آذر ماه سال گذشته حدود 985 هزار و 66 عدد و از ابتدای سال 97 تا 27 آذر ماه امسال 983 هزار و 673 عدد معامله انجام شده است. روند این معاملات نشان می‌دهد که قراردادها با کاهش یا افزایش چشمگیری رو به رو نبوده است.

تورم مسکن و قیمت مسکن در آبان 1397

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران می‌گوید: در تهران به دلیل افزایش یک باره قیمت‌ها کسادی بیشتر است.

او عنوان کرد: در حوزه اجاره با کاهش 14 درصدی مواجه بوده‌ایم.

قلی خسروی به میزان معاملات در تهران نیز اشاره کرد و گفت: براساس آمارهای منتشر شده کل قرارداد مسکن در تهران حدود 20 درصد کاهش یافته است. از طرف دیگر میزان مبایعه نامه‌ها 24 درصد و حدود 16 درصد اجاره نامه‌ها روند نزولی را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: در تهران به دلیل افزایش یک باره قیمت‌ مسکن کسادی بیشتر است که امیدواریم با ارایه تسهیلات مناسب از سوی دولتمردان شاهد رونق در این حوزه باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    […] از سال دیگه مسکن چنان بره تو رکود […]