کد مطلب: ۳۷۹۰۰۹

زمان استفاده اجباری از کارت سوخت اعلام شد

زمان استفاده اجباری از کارت سوخت اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از ۲۰ مرداد امسال صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از ۲۰ مرداد امسال صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی، صادر می‌شود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.

این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به ماموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد.

همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقبا اعلام می‌شود) برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    باسلام
    درزمان ثبت نام کارت بانکی بجای کارت سوخت اعلام شد هیچ هزینه ای دریافت نمی شود
    ولی الان اعلام می کنند که باید هزینه ای (که آن هم مشخص نیست وفقط می گویند هزینه مصوب هست) پرداخت کنیم. در این شرایط بد اقتصادی چقدر از نظر روانی مردم را تحت فشار قرار می دهند آن هم در آستانه راهپیمایی روز قدس.