کد مطلب: ۶۶۰۱۹۰

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو

با اعلام مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو روز دوشنبه (نهم خرداد) برگزار خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هدف از راه‌اندازی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چیست؟

عبدالله توکلی لاهیجانی در گفتگو با ایرنا گفت: نخستین سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف‌سازی فرآیند تخصیص خودرو به متقاضیان، تحت نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کار خود را از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) آغاز کرد.

متقاضیان خودرو در مدت یک هفته تا ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه (سوم خرداد) اطلاعات ثبت‌نامی خود را در این سامانه تکمیل کردند.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ۱۵۵ درصدی تولید خودروی کامل در خودروسازان بزرگ کشور در اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۸ مدل خودروی مختلف از پنج خودروساز کشور در این دوره ارائه شد و بیش از چهار میلیون نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند.

توکلی لاهیجانی خاطرنشان کرد: پس از صحه‌گذاری اطلاعات مندرج، قرعه‌کشی این مرحله در روز دوشنبه (نهم خرداد) انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت ادامه داد: با توجه به پایدار شدن روند تولید خودروی کامل در خودروسازان داخلی و همچنین کاهش ۶۰ درصدی آمار خودروهای ناقص در پارکینگ‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل و از سوی دیگر ایجاد شفافیت در عرضه خودرو به بازار، روند تخصیص خودرو در سامانه تداوم پیدا خواهد کرد.

این مقام مسئول وزارت صمت یادآور شد: اجرای عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می‌شود و سازمان حمایت نظارت بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودروهای تخصیص‌یافته را بر عهده خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مسخرشو درآوردن دیگه اعلام میکردن این چهار پنج روز ثبت نام تموم شد یا اسم مون درمیاد یا نمیاد هر روز فردا پس فردا.

  • ناشناس

    خدایا من واقعالازم دارم یه ساله ماشین ندارم با بچه واقعا سخته

  • طیب زندی

    خوشبحالتون که حداقل ۲۰۰ میلیون پول نقدتون تو بانک خوابیده و منتظرین سوار ماشین صفر شینو حالشو ببرین به جان دوتا دخترم ارزوم اینه یه حواله به اسمم دربیاد بتونم بفروشم و پول ودیعه برای زن و بچم جور کنم اخه با ۵میلیون ودیعه امسال کسی به من خونه میده ؟؟؟؟ خدایا پروردگارا خودت این بار معجزه کن و زندگیمو نجات بده بین این همه خودرو حواله یکیشم قسمت بچه هام کن بیسرپناه نمونن

  • بشیر

    بخدا قسم احتیاج شدید به خودرو دارم برا مصرف خانواده بازار ازاد که خریدش سخته و توانش رو نداریم اینجا هم کسی هست که این و اون رو اجیر میکنه و خودرو به نام در میاد و کسی هم که نیازمند واقعیه سرش بی کلاه میمونه.بیاید به سرپرستهای۹دهک خودرو بدید تا بفهمید نیاز واقعی برای کیا هستنه کسی رو دیده ام که خودرو داره. دو تا و سه تا ولی بازم ثبت نام میکنند بخدا ظلم نکنید

  • ناشناس

    والامن الان 26بارواسه خودم 16بارشوهرم ثبت نام کردم هیچوقت هم برنده نشدیم تو عمرمون هم هیچکدوممون ماشین نداشتیم که بگم پلاکی به اسممون بوده یاهست

  • ف

    چرا سایت بستس؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام پس چرا اعلام نمیشه

  • ناشناس

    شاید دارن مو رو از ماست میکشن که دست مصرف کننده واقعی برسه به خاطر همین طول کشیده ان شاالله که همین باشه

  • ناشناس

    یه سایتی نوشته فردا اعلام میشه ۱۱ ام!!!!

  • حجت

    من که تا حالا 30 بار ثبت نام کردم در نیومد