کد مطلب: ۷۲۶۴۵۵

زمان افزایش حقوق‌ نهایی شد

زمان افزایش حقوق‌ نهایی شد

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که اجرای قانون افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان از مهرماه خواهد بود و به احتمال زیاد این قانون از اواخر آبان اجرایی شده و دولت معوقه مهر را نیز پرداخت می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین خبر درباره زمان افزایش حقوق را بخوانید.

به نقل از ایسنا، ولی اسماعیلی درباره زمان اجرا شدن قانون افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان گفت: اجرای قانون افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان از مهرماه خواهد بود و بر همین اساس باید معوقه مهرماه هم پرداخت شود.

وی ادامه داد: اجرای این قانون بر عهده دولت است لذا به احتمال زیاد این قانون از آبان ماه اجرا می شود و دولت معوقه مهر را نیز پرداخت می‌کند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به مصوبه مجلس در تخصیص ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای اجرای فوق العاده ویژه مشاغل کارکنان دولت اشاره و اظهار کرد: اینکه فوق العاده ویژه مشاغل مشمول کدام دستگاه‌ها و با چه درصدی شود، در اختیار دولت است و مشخصا متولی آن سازمان امور استخدامی است؛ مجلس این اختیار را به دولت داده که «تا ۵۰ درصد» فوق العاده مشاغل را اجرایی کند.

اسماعیلی همچنین با یادآوری تصویب کلیات طرح مدیریت تعارض منافع در مجلس گفت: بعد از تصویب کلیات، جزییات این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد؛ بررسی جزییات در کمیسیون به اتمام رسیده و به هیات رییسه ارجاع شد تا در دستور صحن قرار گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.