کد مطلب: ۶۰۱۴۲۳

آغاز ساخت مسکن برای زلزله زده‌های اندیکا

آغاز ساخت مسکن برای زلزله زده‌های اندیکا

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز ساخت و ساز مسکن برای زلزله‌زده‌های اندیکا بر اساس شرایط جغرافیایی شهرستان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین جنتی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت شهرستان زلزله زده اندیکا و شرایط جغرافیایی مناطق آن که عمدتا صعب العبور هستند، ارسال مصالح ساختمانی به این مناطق به سختی انجام می‌شود.

او افزود: براساس برنامه ریزی‌ها و توافق‌های انجام شده با شرکت بنیاد بتن که زیرمجموعه بنیاد مسکن محسوب می‌شود، تامین مصالح برای ساخت و ساز منازل از جمله؛ میلگرد، سیمان رایگان، اسکلت‌های پیچ و مهره‌ای و… انجام شده است، البته برای ارسال ماسه با مشکلاتی مواجه هستیم.

جنتی با بیان اینکه از دو نوع سازه در شهرستان استفاده می‌شود، اظهار داشت: برخی سازه‌ها قابلیت انتقال دارند و از آن‌ها در مناطق صعب العبور استفاده می‌کنیم، در مناطقی هم که دسترسی با سهولت صورت می‌گیرد، از سازه‌های سنگین استفاده خواهد شد و مصالح مورد نیاز برای احداث موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه توزیع مصالح ساختمانی به تناسب روند پیشرفت احداث صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مشکل اساسی ما تولید ماسه است که شرکت بنیاد بتن دستگاه‌های تولید این محصول را مستقر کرده‌اند و طی روزهای آینده این مشکل نیز حل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.