کد مطلب: ۶۰۴۳۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چرا سهمیه گازوئیل کامیون‌ها واریز نشد؟/ مشکل سامانه سوخت ادامه دارد؟

چرا سهمیه گازوئیل کامیون‌ها واریز نشد؟/ مشکل سامانه سوخت ادامه دارد؟

دبیر کانون کامیون‌داران می‌گوید مشکلات حمله سایبری به سامانه سوخت هنوز ادامه دارد. این مشکلات سبب شد که سهمیه سوخت ۲۰ هزار کامیون این ماه با تاخیر واریز شود و برخی از کامیون‌داران گمان کنند سهمیه گازوییل آنها قطع یا کم شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این ماه همزمان با واریز سهمیه گازوئیل کامیون‌ها، برخی از رانندگان اعلام کردند که سهمیه آنها قطع شده و برخی دیگر گفتند سهمیه آنها کم شده است.

اما احمد کریمی، دبیر کانون کامیون‌داران به تجارت‌نیوز می‌گوید: پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، مشکل خودروهای سبک بلافاصله حل شد. اما مشکلاتی در واریز سهمیه سوخت کامیون‌ها به وجود آمد. همزمان با واریز سهمیه گازوئیل، موجودی کارت سوخت برخی از کامیون‌ها صفر و سهمیه برخی دیگر، نامشخص شود. این مشکل تا یک هفته پیش هم ادامه داشت.

کریمی می‌گوید پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، اطلاعات واریز سهمیه سوخت کامیون‌ها باید از سازمان راهداری به وزارت نفت ارسال می‌شد. ایجاد مشکل در ارسال این اطلاعات سبب شد ۲۰ هزار کامیون دیرتر سهمیه سوخت خود را دریافت کنند.

مشکل تخصیص سهمیه سوخت کامیون‌ها در حالی رخ داده که چهارم آبان ماه امسال، سامانه هوشمند سوخت دچار مشکل شد. این مشکل برای چند روز متوالی سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها را دچار مشکل کرد و برای چند روز خودروها فقط می‌توانستند از سهمیه سوخت آزاد استفاده کنند.

پس از آن دولت دستور دارد برای جبران خسارت مردم، سهمیه جبرانی برای خودروها واریز شود. اگرچه سهمیه جبرانی خودروهای شخصی آذرماه واریز شد. اما خودروهای دیگر تنها بخشی از سهمیه جبرانی خود را دریافت کردند و دریافت بقیه آن به دی ماه موکول شد.

اما حالا مشخص شده که بعد از گذشت یک ماه برخی از مشکلات همچنان ادامه دارد و کریمی گفته این مشکلات قرار است به زودی برطرف شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بابا جون جدتون این مشکل رو حل کنین اصلا سوخت نداریم

  • ناشناس

    از ۱۰به بعد کلا ماشین خواب بوده سوخت ازاد هم گیر نمیاد

  • عزیز مردی جوقان

    سلام وقت بخیر چرا سوخت ماشین من کم شده الان چند ماه است که من به مشکل خوردم لطفا پیگیری کنید

  • ناشناس

    فقط همین .من سه تا تریلی دارم هر سه تا ماهی ۵۰۰لیتر نمیادهمش التماس جایگاه دار میکنم لیتری ۲هزغرم خریدم هیچکسم جوابگو نیست.ما مدرک نچثابت میکنم اگرغیرازاین بود توهمین سایت عذرخواهی میکنم اگرخواستین تامشخصات ماشینام بدم خودتون نگاه کنین.واقعامتاسفم.

  • ناشناس

    والله من یه لودری دارم لامرد فارس بخدای احد وواحد دوساله یک لیتر گازوییل بهم ندادن خسته شدم از دست مسولین شرکت نفت لامرد لطفا رسیدگی کنید

  • خح

    ای بابا یهنی باید از دهم بیگار باشیم گازویل ندارم ما هم ادمیم

  • علی حاجی نژاد

    سلام کمپرسی دارم بخدا چند ماهه برج 627 لیتر شارژ میشه یعنی چهار روز میشه کارکنم گازاویل آزادم که گیرنمیاد الانم اول تیر ماه هست هنوز کارتم به ولله شارژ نشده الان من چکار کنم .شمارو بخدا یکاری بکنید ماداریم قسط میدیم ماشین بخوابه بدبخت میشیم بخدا

  • رضا

    کجا باید پیگیری کنیم من ماشینم سوخت نداره
    گازوئیل ازاد هم که نیست