کد مطلب: ۵۴۶۷۴۶

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار به تجارت‌نیوز توضیح داد:

جهش قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی

جهش قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی

گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی دوباره دچار جهش قیمت شدند. قیمت هرکیلوگرم گوجه‌فرنگی که تا یک ماه پیش ۱۵۰۰ تومان بود حالا بین ۱۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود و بهای هرکیلوگرم سیب‌زمینی از ۳ هزار و ۸۰۰ تومان به ۸ هزار و ۸۰۰ تا ۹ هزار تومان رسیده است. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، شوک دوباره به بازار میوه و تره‌بار در حالی رخ می‌دهد که همین چند وقت پیش خبر معدوم‌سازی پیاز و هندوانه خبرساز شد. فروشندگان میوه و تره‌بار می‌گویند سیب زمینی و گوجه به دلیل صادرات بی‌رویه گران شده‌اند.

اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه اما در واکنش به جهش قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی به تجارت‌نیوز توضیح داد: برداشت سیب‌زمینی در شهرهای جنوب تمام شده این در حالی است که در شمال کشور سیب‌زمینی‌ در حال برداشت است و همین موضوع علت جهش قیمت سیب‌زمینی است و بازار گوجه‌فرنگی هم به زودی با رسیدن محموله‌های جدید متعادل می‌شود.

او تاکید کرد: قیمت سیب‌زمینی در نرخ‌نامه رسمی کیلویی چهار هزار تومان و قیمت گوجه‌فرنگی ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی در مغازه با نرخ‌نامه رسمی به دلیل تفاوت کیفیت این محصولات است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    و واکنش مسئولین به این گرونی ها ……. خوب نخرید

  • ناشناس

    مردم حتما در انتخابات شرکت می کنند.

    • ناشناس

      حتما شرکت میکنیم این خودمون هستیم که با انتخاب غلط بد بختی خودمون را انتخاب میکنیم

  • ناشناس

    تو رو به حضرت علی به داد ما برسه دولت من با یارانه زندگی میکنم ،،

  • کشاورز

    بخدا به داد کشاورز برسید ما دیگه بریدیم ما الان هم گوجه سر زمین دلال از ما می‌خره ۳تومان ولی میبره دو برابر میفروشه کل سود دلال میبره بخدا به ما کمک کنید امسال همه چی گرون هست گوجه کمتر از این ما خرجش درنمیاریم یک ماه به ما فرصت بدید از ما حمایت کنید

  • ناشناس

    وقتی مسئولین بیلیاقت و دزد باشند هیچ وقت در بازار ثبات نمیشود

  • سارای

    والله میرییم خرید میگن قرار بادمجانم گرون شه همه رو میفرستن عراق موندیم کشاورز میناله خریدار توان نداره این وسط کی پول ب جیب میزنا