خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۸۹۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم‌ترین خبرهایی که قبل از شروع بازار ۱۸ خرداد باید بخوانید

مهم‌ترین خبرهایی که قبل از شروع بازار ۱۸ خرداد باید بخوانید

در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه با وجود رشد کم‌رمق ارزش معاملات اما بازار روند رو به رشد و صعودی را طی کرد و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم با روندی مثبت به کار خود پایان دادند. دیروز صف‌های فروش در بازار تا حد زیادی کاهش و به ۲۰۹ نماد رسید این در حالی است که ۱۰۲ نماد با تقاضا همراه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه با وجود رشد کم‌رمق ارزش معاملات اما بازار روند رو به رشد و صعودی را طی کرد و عمده نمادهای شاخص‌ساز هم با روندی مثبت به کار خود پایان دادند. دیروز صف‌های فروش در بازار تا حد زیادی کاهش یافتند و به ۲۰۹ نماد در بازار رسیدند این در حالی است که ۱۰۲ نماد دیگر در بازار با تقاضا همراه شدند.

_ قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به چهارم ژوئن ۷۰ دلار و ۲۱ سنت ثبت شد که نسبت به هفته پیش از آن ۲ دلار و یک سنت افزایش یافت.

_ رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور از تسهیلات جدید مالیاتی به منظور حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا را اعلام کرد.

_ طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی قرار بود امروز ثبت‌نام جدید مسکن ملی آغاز شود که بنا به گفته معاون این وزارتخانه، به ۱۹ خرداد موکول شده است.

_ هر کیلوگرم میلگرد با دو هزار تومان افزایش با قیمت ۱۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

_ برای اولین بار در ۹ ماه گذشته، نرخ سود بین بانکی به زیر ۱۹ درصد نفوذ کرده و به ۱۸٫۴ درصد رسید.

_ در بازار دیروز ۱۷ خرداد، انس جهانی طلا به ۱۸۸۴ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۸۴ هزار تومان اعلام شد.

_ رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در صورت عدم پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی، این سازمان تا سال ۱۴۰۴ به مرز ورشکستگی خواهد رسید.

_ صرافی ملی هم قیمت دلار را روز گذشته ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، با ۱۰۱ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۳ هزار و ۴۳۹ تومان برای فروش و ۲۲ هزار و ۹۷۵ تومان برای خرید اعلام کرد.

_ شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد «فسبزوار»، در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

_ «رافائل گروسی» در آغاز جلسه شورای حکام، با ادعای شفاف نبودن اعلامیه‌های پادمانی تهران، گفت این مسئله بر توانایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی جهت اطمینان حاصل‌کردن از ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران تأثیر می‌گذارد.

آخرین اخبار بازار سرمایه را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من یک سهم که 9 ماه پیش 700 بوددر کف قیمتی دو ماه پیش خریدم 240 تومان الان 160 تومان شده یعنی توی دو ماه 35% کاهش یعنی اگه پول توی کوره آتش هم می ریختی به این زودی پورد نمی شد وای به حال اون بیچاره هایی که این سهم 700 تومان خریدند .

  • مهدی.م

    همچنان دولت داره با پول مردم بازی و خوب در آمد میکنه