کد مطلب: ۴۷۹۷۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین حرکت صعودی بازار در روز اول هفته / سیر صعودی بازار پرقدرت نیست

اولین حرکت صعودی بازار در روز اول هفته / سیر صعودی بازار پرقدرت نیست

شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند معاملاتی بازار در اولین روز هفته متعادل و با افزایش نسبی تقاضا در گروه‌های مختلف آغاز شد و شاخص کل در بدو شروع معاملات حدود 1.5 درصد مثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شروع معاملات این هفته از بازار سهام، همانظور که پیش‌بینی می‌شد بازار سهام با تعادلی نسبی در افزایش تقاضا همراه شد و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 634 هزار واحد رسید.

بازار 5

در روند معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز سیر صعودی داشت و این حاکی از کلیت مثبت بازار سهام است، همچنین نمادهای خودرو و خساپا در محدوده مثبت با معاملات روان و متعادل همراه هستند و نماد خگستر هم پس از جابجایی بیش از 180 میلیون سهم در قیمت 500 تومان متعادل شد اما با وجود این شروع خوب نماد خساپا در ادامه روند معاملات با افزایش عرضه روبه‌رو شد.

5 مهر

نمادهای تاثیرگذار در شاخص کل فارس، فولاد و تاپیکو هستند اما نمادی مانند فولاد هرچند در محدوده مثبت است اما این روند صعودی ضعیف است و هر لحظه امکان پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا در این نماد وجود دارد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از تعادل و مثبت بودن بازار سرمایه در این هفته است اما باید توجه داشت که روند صعودی بازار امروز روندی محکم و پرقدرت نیست و باید برای روند بازار را در ادامه معاملات روزانه دید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    باز چی شد
    داشت معمولی پیش میرف باز چی شد؟
    این ک بازار اصلا متعادل پیش نمیره واقعا چرا؟

  • علی

    تجارت نیوز
    ی خبری از عرضه ی اولیه بپویند برامون بزن
    چرا اینجوری شد از وقتی وا شده

  • ناشناس

    همین که امروز منفی ۵ نشدیم راضی هستیم، ای روحانی کلک امروز کم منفی زدی:))))

  • ناشناس

    عنان مال خویش به بورس مسپار

  • ایمان

    نمیدونم چرا این ماجرای ممنوع کردن خرید و فروش تو یه روز رو باور میکنین
    این حرفو میزنن که پولتونو از بورس نکشین بیرون
    وگرنه
    تا حالا نمیدونستن که این ربات ها هستن که باید جلوشون گرفته بشه!!!!نمیدونستن حقوقی و حقیقی توی یه روز هم خرید میکنن هم فروش!!!یعنی سازمان بورس حالا فهمیده که فروشنده ها زیر ۵۰۰ هزار اردر فروش میزارن و حالا فهمیده که گفته میخواد جلوشونو بگیره!!!!!نه عزیزان اینا همش گول زدنه من و شماست

    • امیر

      یادمه سال 84 قبل اینکه ریزش بازار شروع بشه اصلا ما معاملات امروز بخر همون روز بفروش یه رویا بود.اون موقع وقتی میخریدی چهار روز کاری بعد میتونستی بفروشی.حالا چی چی اش قابل باور کردن نیست واست نمیدونم.مارو هم توجیح کن

    • هادی

      اون موقع که سود رو سود میومد براتون از این حرفا نمیزدین حالا که فروختین رفتین میاین از حرفا میزنین. نه عزیزم بلاک کردن پول مردم برای دولت تامین کسر بودجه حساب نمیشه به این خاطر که این پول جز دارایی دولت حساب نمیشه و اگر دولت بخواد از حساب شما پول برداره نیازی نداره بکشونتتون به بورس.

  • ناشناس

    آقاي حقيقي با چه عقلي سهمتو مياي تو پايين ترين قيمت با ضرر زياد ميفروشي؟ آخه اومدي تو كف قيمت ميفروشي حداقل بيا بگو ما هم بفهميم?‍♂️?‍♂️

  • امید

    بازار تا حدود ساعت 10 مثبت پیش رفت اما با روال فعلی تا ظهر شاخص منفی میشه. دلیلشم هم کم شدن حجم معاملات بخاطر خبر ممنوع شدن خرید و فروش های روزانه ست. فکر نمیکنم این خبر تاثیر مثبتی روی بازار بذاره.

  • ناشناس

    آیا شما هم هر روز به خودتون میگید کاش دیروز فروخته بودم؟

  • ناشناس

    فعلا که منفی شد بیشتر نمادا صف فروش شدن و صف خرید بستس

  • تدبیرگران فردا

    آقایان تدبیرگران فردا لطفا پول سهام عدالت بریزین.نیاز دارم بخدا#
    #تدبیر_گران_فردا