کد مطلب: ۶۱۵۱۰۲

معرفی خدمات شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

معرفی خدمات شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

احتمالاً هرکدام از شما تجربه‌های تلخ و شیرینی از داشتن یک شریک کاری دارید. یک شریک کاری خوب، امین اموال شماست و همواره سعی می‌کند جانب انصاف را بگیرد. اما یک شریک بد چطور؟ برای کسانی که در زمینه خرید و فروش کالا فعالیت می‌کنند و به عبارتی کسبه و تجار هستند، یک شرکت باربری حکم یک شریک را دارد. تمام کسانی که به‌نوعی با خرید و فروش انواع کالاها سروکار دارند، تجربیات خوب و احتمالاً تلخی از نحوه برخورد رانندگان کامیون و سایر وسایل نقلیه‌‎ای دارند که مسئول جابه‌جایی سرمایه‌های آنها بوده‌اند. آیا این‌گونه نیست؟

تنها این تجار و کسبه بازار نیستند که به خدمات باربری و حمل بار نیاز پیدا می‌کنند، همه ما در مواقعی به این‌گونه خدمات نیاز پیدا کرده و می‌کنیم. شاید شما هم به زودی قصد اسباب‌کشی و رفتن به منزل جدیدتان را دارید و شاید هم قصد دارید بخشی از لوازم منزلتان را نو کنید. آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که می‌خواهید سرمایه زندگی خود را به دست چه کسی بسپارید؟

چه شما یک کاسب باشید و چه یک فرد عادی، همیشه مواقعی پیش می‌آید که به خدمات یک شرکت باربری و حمل بار نیاز پیدا می‌کنید. خواه قصد باربری در تهران را داشته باشید و یا قصد فرستادن محموله‌ای به شهرستان ( باربری شهرستان ) را داشته باشید، در هر صورت به خدمات یک شرکت باربری امین و مطمئن نیاز پیدا می‌کنید و چه جایی بهتر از یک شرکت باربری باسابقه که رضایت مشتریان پشتوانه اوست؟!

شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

شرکت باربری و حمل بار ایرانکس از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در عرصه حمل و نقل شروع کرده و دارای مجوز رسمی فعالیت از اتحادیه حمل بار و کالا است. این شرکت خدمات حمل بار به داخل تهران و تمام نقاط ایران را ارائه می‌دهد.

شرکت باربری ایرانکس دارای ناوگانی از انواع خودروهای باری سبک و سنگین از جمله کامیون، کامیونت، تریلی، کامیونت یخچال‌دار، وانت‌بار و غیره است. تمامی بارها تحت مسئولیت این شرکت در مقابل خطرات و ریسک‌های احتمالی بیمه می‌شوند؛ به‌علاوه رانندگان شریف و وظیفه شناس این شرکت جزء بهترین‌ها هستند و حمل و نقل مطمئن اسباب و اثاثیه و کالاهای شما را تضمین می‌کنند.

• باربری تهران

اگر در شهر شلوغ تهران زندگی می‌کنید و همواره به دلایل مختلف به خدمات باربری داخل شهری و یا باربری بین شهری نیاز پیدا می‌کنید، کافی است با کارشناسان شرکت ایرانکس تماس بگیرید تا آنها در اسرع وقت بهترین وسیله نقلیه متناسب با حجم بار، بودجه، شرایط آب و هوایی و مسیر را برای شما بفرستند. چنانچه ترجیح می‌دهید همه چیز را از قبل هماهنگ کنید، می‌توانید با پر کردن فرم درخواست خدمات در سایت شرکت باربری و حمل بار ایرانکس به نشانی، خیال خود را از این بابت راحت کنید. زیرا در این صورت کارشناسان این شرکت با شما تماس گرفته و در اسرع وقت خودروی باربری مناسب را خدمتتان ارسال می‌کنند.

• باربری تهران به کرج

اگر قصد حمل بار بین تهران و کرج را دارید، بازهم می‌توانید از خدمات این شرکت بهره ببرید. این شرکت خوشنام علاوه بر داشتن شعبه در تهران، در کرج هم دارای شعبه است که در پایانه باربری کرج قرار دارد و بار شما را بدون اتلاف وقت و بدون کوچک‌ترین آسیب در محل تحویل خواهد داد.

• باربری تهران به اصفهان

چنانچه ساکن اصفهان هستید یا قصد حمل بار از اصفهان به تهران یا باربری تهران به اصفهان را دارید، می‌توانید حمل محموله‌های خود را به شرکت باربری ایرانکس بسپارید؛ چرا که این شرکت با تنوع بالایی از انواع خودروهای باری، تمامی خدمات باربری از شهر اصفهان از جمله باربری اصفهان به تهران، اصفهان به شیراز، اصفهان به مشهد و غیره را ارائه می‌دهد.

• باربری تهران به شیراز

اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک به شهر زیبای شیراز نقل مکان کنید یا اینکه می‌خواهید به جمع پایتخت‌نشینان اضافه شوید، می‌توانید با مشاوره با کارشناسان و مشاوران شرکت باربری و حمل بار ایرانکس، وظیفه خطیر حمل و نقل و جابه‌جایی اثاثیه منزل خود را به این شرکت معتبر واگذار کنید و با آسودگی خاطر به دیگر امورات خود بپردازید. در ضمن این شرکت در خدمت تجار و بازرگانانی است که در این مسیر و اقصی نقاط ایران زیبا فعالیت می‌کنند.

• کرایه حمل بار با کامیون، تریلی و خاور

اگر دغدغه کرایه خاور، کرایه وانت، کرایه تریلی و یا کرایه نیسان و وانت بار شهرستان و مواردی از این دست را دارید، باز هم استفاده از خدمات شرکت باربری و حمل بار ایرانکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که این شرکت توانسته با اتکا به تجربه چندین ساله خود، مدیریت مناسب و بهینه‌سازی جریان کار، هزینه‌های خود را به حداقل برساند. لذا همیشه کرایه باربری و حمل بار در این شرکت با قیمت‌های رقابتی و منصفانه و زیر نظر اتحادیه تعیین می‌شود.

راه‌‎های برقراری ارتباط با شرکت باربری و حمل بار ایرانکس

شرکت ایرانکس در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان گرامی خود، در قالب راه‌های ارتباطی مختلفی در خدمت مشتریان محترم است. اگر با فضای آنلاین و ارتباطات اینترنتی بیشتر ارتباط گرفته‌اید، می‌توانید از طریق فرم تماس با ما در وب‌سایت (iranexco.com) یا چت آنلاین با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و از آنها استعلام قیمت و مشاوره بخواهید.

به علاوه کارشناسان شرکت ایرانکس به صورت تلفنی هم در خدمت شما عزیزان هستند، کافی است با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۲۰۴۰۰۶ تماس بگیرید. ضمناً دفتر این شرکت در تهران، خیابان رجایی جنوب، خیابان شهرسنگ، پلاک ۱۲ قرار دارد. همچنین از دیگر راههای ارتباطی از طریق تلگرام با شماره ۰۹۱۹۴۳۰۲۱۰۱ است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.