کد مطلب: ۴۶۷۵۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین قدم برای ۲۹ میلیون سهامدار سهام عدالت / شرکت‌ها سرمایه‌گذاری استانی وارد بورس شدند

اولین قدم برای 29 میلیون سهامدار سهام عدالت / شرکت‌ها سرمایه‌گذاری استانی وارد بورس شدند

پس از گذشت بیش از سه ماه اولین قدم برای سهامدارانی که روش آزادسازی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند برداشته شد و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در گروه سرمایه‌گذاری‌های بورس درج شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از گذشت بیش از سه ماه اولین قدم برای سهامدارانی که روش آزادسازی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند یعنی مدیریت سبد سهام خود را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و منطقه‌ای داده‌اند برداشته شد.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در گروه سرمایه‌گذاری‌های بورس درج شده است.

از 49 میلیون سهامدار سهام عدالت، 29 میلیون نفر معادل 58 درصد آنها روش آزادسازی غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که براساس اعلام مسئولان ازین پس این افراد سهامدار سهام شرکت‌های استانی خواهند بود.

در حالی که این اولین اقدام برای این گروه از سهامداران است، از ششم خرداد ماه برای کسانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند امکان فروش سهام تا سقف 30 درصد فراهم شده و 30 درصد دوم آن از روز یکشنبه آینده قابل فروش می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • HD

    سلام
    در این راستا پیامکی برای آنهایی که غیر مستقیم را بنا به دلایل خاص خودشان انتخاب کردند آمده مبنی بر اینکه سجام و احراز هویتش را انجام دهید .
    اما نمیگویند در این دسته افرادی هستند که سن انها بالاست و توانایی حضور در پیشخوان و یا خواندن متن آنلاین در اپ سیگنال را ندارند . ونیز کارت ملی آنها قدیمی است و غیره .
    به هر حال اگر قرار است سود مجمع شرکتها را هم به ایشان بدهند خب به همان شماره حسابی که تعریف کرده اند برای واریز مبلغ سالیانه سهام عدالت بریزند .

  • رضا

    خاک عالم برسربانک کشاورزی

  • ابی

    من همون اولین توی بانک سپه فروختم و بعد حدود یک ماه ۱۴۰۰ واریز کردند آیا این کل مبلغ خواهد بود یا بازم واریز میکنن؟

    • ناشناس

      برو تو سایت کارگزاری بانک شپه در قسمت سهام عدالت کد ملی شماره تماس خودت وارد کن برات یه کد میاد وارد کن وارد سایت شو بعد پایین صفحه برات ارزش ۳۰ در صد قابل فروش نشون میده اگر فروختن که پایین صفحه عدد صفر میاد که ارزش که نه مشخصه میشه فروش زدن یانه بعد برو تو‌ قسمت لیست سفارش ببین خودت وارد بشی متوجه میشی چی میگم

  • ناشناس

    تکلیف سهام فوت شدگان کی روشن میشود بنده وبرادرانم یک روز از کا وزندگی شدیم محضر انحصار وراثت وهزینه محضر یک میلیون هزینه کردیم وبه هر پیشخوان رفتیو گفتند فعلا دستور نیامده مگر چقدر سخت است دستور بفر مایید درضمن فوت شدگان که سود سهام رادریافت نکردهاند به سهامشان اضافه میشود یا نه

    • ناشناس

      شاید تا اخر سال هم خبری نشه منتظر نباش اینجا ایران است کشور درهم برهم خودت که دیگه میدونی چی میگم

    • ناشناس

      لطفاً تکلیف سهامداران در بانک سپه مشخص کنید چون این بانک متاسفانه مشکل نرم افزار ی داره و پاسخگوی مشتریان خود نیست

  • ناشناس

    باسلامچرا سهام افرادی که روش مستقیم رو انتخاب کرده اند و کد بورسی هم دارند رو وارد پورتفوی آنها نمیکنند تا هرکاری خودشون مایل هستند رو انجام بدهند؟؟حتما باید این وسط پولی گیر بانکها بیاد؟؟افرادی ک روش مستقیم رو انتخاب کردند خودشون میدونند که باید چکارکنند!بهتره تکلیف واقعی سهام رو ب مردم واگذار بکنند.

  • استاد

    خیلی مسخره هست چرا کسانی که روش مستقیم را انتخاب کردن و کد بورسی ندارند امکان اضافه کردن سهام عدالت به پرتفوی خود را ندارند

  • ناشناس

    برو دفاتر مراجع قضایی و از بانک مورد نظر و شعبه مورد شکایت نامه تنظیم کن که سهام دادم واسه فروش الان نزدیک ۳ ماه هیچ اطلاعی ندارم و من تو این مدت نمیدونم‌سهام فروختن نفروختم تاریخ فروش معلوم نیست و مبهم و کلی متضرر شدم از طریق موبایلت هم میتونی وارد سایت مراجع قضایی بشی و شهر خودت انتخاب کنی و شکایت تنظیم کنی

  • ناشناس

    سلام
    برای اضافه کردن این شرکت های سرمایه گذاری استانی به پرتفوی باید چه کنیم؟؟؟؟

  • ناشناس

    با سلام
    چرا شرکتهای استانی دربورس بازگشای نمی‌شوند ما باید تاکی صبر کنیم

  • ناشناس

    خانم بارانی سلام
    شرکتهای استانی کی وارد بورس میشن برای خرید سهام عدالت