کد مطلب: ۳۸۳۳۸۰

بادکوبه تأكيد كرد:

شفافيت در عملكرد مالی و اقتصادی گروه سايپا

شفافيت در عملكرد مالی و اقتصادی گروه سايپا

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازی سايپا در امور مالی از احتمال تجديد ارزيابی دارايی‌های اين شركت با هدف افزايش سرمايه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از سایپانیوز ، عليرضا بادكوبه گفت: سايپا قصد دارد به‌منظور شفاف‌سازي درخصوص عملكرد خود، تجديد ارزيابي دارايی‌ها را به‌اجرا درآورد كه در صورت اجرايی شدن اين برنامه، افزايش سرمايه اين شركت محقق خواهد شد.

وي با بيان اين‌كه فرايند اجراي برنامه مذكور در نهادهاي مربوطه نظير سازمان بورس، در حال طي‌شدن است، ادامه داد: قصد داريم در ماه‌های آينده، برنامه افزايش جهشي توليد محصولات خود را به اجرا درآوريم.

به‌گفته بادكوبه با اجرای اين دو برنامه، بخش مهمي از زيان سايپا در سال گذشته جبران خواهد شد.

قائم‌مقام مديرعامل گروه سايپا در امور مالی گفت: گروه خودروسازی سايپا در ارديبهشت‌ماه امسال توانسته پس از دو ماه، تيراژ توليد محصولات خود را به بيش از 42 هزار دستگاه برساند كه اين امر، نشان‌دهنده برنامه‌ريزی موفقيت‌آميز مديريت ارشد گروه سايپا است.

وي تصريح كرد: باتوجه به مشكلات پيش‌آمده در زمينه توليد محصولات CKD، قصد داريم با جايگزيني اين خودروها، رضايت حداكثری مشتريان را جلب كنيم.

بادكوبه با اشاره به حمايت دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از حركت توليدی در صنعت خودرو كشور، گفت: در سايه اين حمايت‌ها توانستيم توليد خود را به بيش از 2 هزار دستگاه در روز رسانده و از اين طريق، عرضه محصولات را به بازار با سرعت بيشتري دنبال كنيم.

قائم‌مقام مديرعامل گروه سايپا در امور مالی افزود: گروه سايپا با اتخاذ تمهيداتی در زمينه فروش خودرو، توانست التهاب موجود در بازار را تا حدود زيادی كنترل كند كه اين روند در آينده نيز ادامه خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.