کد مطلب: ۶۶۲۹۲۸

شماره گذاری تیبا و سمند همچنان ادامه دارد

شماره گذاری تیبا و سمند همچنان ادامه دارد

با این که قرار بود شماره‌گذاری چند خودرو متوقف شود اما دبیر انجمن خودروسازان می‌گوید هنوز توقف شماره گذاری خودرو‌های تیبا و سمند به خودروسازان ابلاغ نشده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با این که قرار بود شماره‌گذاری خودرو برای سمند و تیبا متوقف شود اما دبیر انجمن خودروسازان می‌گوید هنوز توقف شماره گذاری خودرو‌های تیبا و سمند به خودروسازان ابلاغ نشده است.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، دبیر انجمن خودروسازان می‌گوید هنوز توقف شماره گذاری خودرو‌های تیبا و سمند به خودروسازان ابلاغ نشده است.

آقای احمد نعمت بخش گفت: بر اساس قرارداد‌های پیش فروش خودرو، خودرو‌های تیبا و سمند تحویل مشتریان می‌شود و در صورت تاخیر در تحویل، خودروساز جریمه دیرکرد در تحویل می‌دهد. ایراداتی در تولید خودرو‌های تیبا و سمند وجود داشته که در حال برطرف شدن است.

آنطور که عنوان شده برخی از این ایرادات در سیستم انتقال قدرت، سیستم موتور، در بدنه، رنگ خودرو، سیستم فرمان و چراغ‌ها بوده است.

چهارم خرداد ۱۴۰۱ آقای اجرلو روابط عمومی سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: سمند و تیبا از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شدند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    ما ک نفهمیدیم بالاخره کی پلاک میشوند خوددو تیبا ۲ ما ک ۳ ماه هم رد شد

  • ناشناس

    سلام مااگروضعمون خوب بود که ماشین زیرپایمو ن نبایدمیفروختیم الان همش اخبارهای منفی بیادتنمون بلرزه بیفته خواهشا نمیدونم با دوتا بچه مریض که بیماری خاص دارن تکلیفمون چی میشه الان اعلام شده خودوی تیبا از چرخه تولید کنارگذاشته میشه خودروثبت نامی ها رالطفابدهید برای ثبت نام های بعدی جلوی پلاک شدن بگیریدوالله مردم گرفتارن