کد مطلب: ۴۶۴۵۴۱

تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری پتروشیمی در حال نهایی شدن

تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری پتروشیمی در حال نهایی شدن

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تشکیل صندوق‌های پروژه و خصوصی صنعت پتروشیمی با هدف تامین مالی طرح‌های صنعت پتروشیمی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین علیمراد گفت: سازوکار تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه و خصوصی در کنار انواع اوراق و صندوق‌های ETF برای تامین مالی طرح‌های صنعت پتروشیمی در حال نهایی شدن است.

وی با تاکید بر به‌کارگیری روش‌های نوین تامین سرمایه توسعه صنعت پتروشیمی گفت: سازوکار تشکیل صندوق‌های سرمایه‌گذاری پروژه و خصوصی در کنار انواع اوراق و صندوق‌های واسطه‌گری مالی دولت (ETF) برای تامین مالی طرح‌های صنعت پتروشیمی با همکاری بانک‌های داخلی و شرکت‌های تامین سرمایه در حال نهایی شدن است و با تداوم رایزنی‌ها به دنبال بهترین شکل به‌منظور کارکرد مطلوب این صندوق‌ها هستیم و در این مسیر مشارکت و تعامل هلدینگ‌های پتروشیمی نیز اثربخش خواهد بود.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های آتی صنعت پتروشیمی گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در نظام بانکی و نیز بازار سرمایه به بهترین شکل استفاده کرد.

علیمراد اظهار کرد: باید با نگاهی ملی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در کشور مسیر توسعه صنعت پتروشیمی را هموار کرد و در این میان نظام بانکی و بازار سرمایه می‌توانند با توجه به قابلیت‌های خود بیش از گذشته نقش‌آفرین باشند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.