کد مطلب: ۵۵۲۷۳۲

رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

مردم، با ۱۰ درصد آورده، صاحب مسکن می‌شوند

مردم، با ۱۰ درصد آورده، صاحب مسکن می‌شوند

محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، در توضیح طرح خود برای مسکن گفت: نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را در کشور راه می‌اندازیم؛ به طوریکه مردم با دادن ۱۰ درصد آورده، صاحب خانه شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در گفتگویی تلویزیونی با مردم استان بوشهر سخن می‌گفت. گزیده‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

-اینگونه نیست که انتخابات از قبل مهندسی شده و فردی از قبل پیروز شده باشد، بلکه این شما هموطنان هستید که با حضور خود سرنوشت صندوق ها را تعیین و خواهید گفت انتخاب اصلی در دست شماست.

-ایجاد مناطق اقتصادی و دادن مسئولیت و اختیارات به استان‌ها از جمله برنامه‌های دولت من است. دادن اختیار و مسئولیت به استان‌ها، به این معناست که به طور مثال، سپرده‌های مردم در همان استان باید سرمایه‌گذاری شود نه اینکه ۴۰ درصد سپرده‌های هر استان به تهران منتقل و سپس این سپرده‌ها تبدیل به ارز شده و از کشور خارج شود.

-قرار نیست تهران استان‌ها را استثمار کند و خارج از ایران تهران را استثمار کند، ما به این استثمار نو پایان می‌دهیم و به استان‌ها اختیار و مسئولیت می‌دهیم و در استان‌ها قطب‌های اقتصادی ایجاد می‌کنیم. در دولت اقدام و عمل اینگونه نیست که از تهران نسخه‌ای واحد برای استان‌ها صادر شود.

-یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای همه استان‌هاست ولی برای برخی فعالیت‌های خاص متناسب با ظرفیت آن استان ایجاد می‌شود، هر استانی نسخه خود را می‌خواهد و دولت ما بر این اساس عمل می‌کند.

-اولین توجه ما به قشرهای آسیب‌پذیر از جمله معلمان، کشاورزان، کارکنان دولت خواهد بود و علاوه بر یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، مساله اشتغال و تولید در اولویت است و با حمایت دولت مرکزی، در استان‌ها اشغل ایجاد می‌کنیم.

- نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را در کشور راه می‌اندازیم. امروز هزینه هر متر مربع ساختمان از ۳.۵ تا ۵ میلیون تومان است که قیمت یک خانه ۸۰ متری حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود. در دولت ما این طرح اجرا می‌شود که هر کسی ۳۰ میلیون تومان بیاورد، از بانک‌ها می‌خواهیم که ۹۰ درصد مابقی را وام دهند و همان خانه به عنوان وثیقه بانک خواهد بود. مالکیت خانه برای مردم است ولی همان سند در بانک می‌ماند تا تمام قسط‌ها پرداخت شود و سود آن را هم دولت یارانه می‌دهد به طوریکه مردم با دادن ۱۰ درصد آورده، صاحب خانه شود.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فری

    سلام اقا من یک سوال دارم دلم میخاد کسی جواب واضح بده سوال تمام کاندید ها برنامه میدن همشان هم طرح های خوبی هستند من میگم اگر واقعا این ها به فکر مردم هستند چرا از طرح های یک دیگر برای رفع مشکل مملکت استفاده نمیکنند مثال بزنم اگر اقای ریسی انتخاب شدن کاندید های بازنده طرح های خود را با ریسی بیان کنند محسن گفت من برای بورس این طرح را دارم اون یکی گفت برای مسکن این طرح جواب میده ووو غیره خواب اگر واقعا مردمی فکر میکنند طرح هفت نماینده را ریس جمهور اینده اجرایی کنه یا همین 6نماینده بیان کنار دولت طرح خود را پیاده کنند اگر اگر اگر مردم شهدا را را قبول دارند به فکر جناح سیاسی بازی تخریب نباشند