کد مطلب: ۵۰۱۴۵۶

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

عرضه خودرو خارج از بورس جرم می‌شود

عرضه خودرو خارج از بورس جرم می‌شود

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نشود، جرم تلقی شده و مجازات آن تعیین می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نهایی شدن طرح تحول در صنعت و بازار خودرو در کمیته صنعت این کمیسیون گفت: محور اصلی این طرح عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نشود، جرم تلقی شده و مجازات آن تعیین می‌شود.

حجت‌الله فیروزی از نهایی شدن طرح «تحول در صنعت و بازار خودرو» در کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته بررسی جزئیات این طرح هفته آینده در دستورکار کمیسیون صنایع و معادن قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس افزود: محور اصلی طرح «تحول در صنعت و بازار خودرو» عرضه خودرو در بورس است و اگر خودرو در بورس عرضه نشود، جرم تلقی شده و مجازات آن نیز براساس تبصره (۱) ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعیین می‌شود.

وی کیفی‌سازی، متعادل کردن قیمت و داخلی‌سازی خودرو را از محورهای این طرح برشمرد و اضافه کرد: یکی از بندهای طرح مذکور درباره واردات خودرو و شرایط آن است که با تحقق این مهم بازار از انحصار شرکت‌های خودروسازی خارج شده و وارد فضای رقابتی می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط با بورس را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه تاثیری رو سهام خودرو. و خساپا میزاره

  • ناشناس

    اگه بشه و هفته دیگه طرح 6 ماه دیگه تو کما نره خیلی خوب میشه

  • ناشناس

    قیمت خودرو به شدت پایین می آید چون با بورس قطعات باید رقابت کند تولید بیشتر خودرو یعنی خریدمصرف کننده ومتعادل شدن بازار

  • ناشناس

    سهام خودرویی ها رشد زیادی تا آخر سال خواهد کرد. همین الان برید بخرید تا آخر سال 100 درصد سود گیرتون میاد.

  • ناشناس

    چه فایده قیمت وقتی بالاست

  • سید درودی

    حالا واسه بوروس خوبه یا بد

  • ناشناس

    خودرو رو تو بورس هم اگه بزارن هیچ دردی رو درمان نمیکنه چون خودرو سازی تو کشور ما انحصاریست رقابتی نیستش وخودرو هم به صورت عرضه چکانی انجام میشه و۵۰درصد کسری بودجه دولت از گرانی خودرو تامین میشه به خاطر همین هیچ ارگانی نمیتونه با گرانی خودرو برخورد داشته باشه

  • ناشناس

    خودرو صف خرید

  • مظلوم

    خدا بداد قیمت خودرو برسه فقط بورس رو کم داشت از این به بعد قیمتهای نجومی رو نگاه کنید ملت که ظرفیت این کار رو ندارند برا یک پیت حلبی ببینید چه قیمتایی رو میزارن میگید نه ببینید!?

  • ناشناس

    از سال آینده نفس کشیدن هم بیرون از بورس ممنوع می شود .
    اینقدر بازار بورس کساده که بدبختها نمیدانند چکار بکنند ،