کد مطلب: ۴۰۹۵۹۷

تجارت‌نیوز از وضعیت بازارها در امروز گزارش می‌دهد:

طلا گران شد و دلار ارزان / بورس نزولی شد / پایان پراید از خرداد سال ۹۹

طلا گران شد و دلار ارزان / بورس نزولی شد / پایان پراید از خرداد سال 99

امروز قیمت دلار ارزان و طلا گران شد. در همین حال شاخص بورس امروز یک روند نزولی را پشت سر گذاشت. از جمله اخبار مهم دیگر امروز اعلام زمان توقف تولید پراید بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ بدون تغییر، 11 هزار و 352 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۹ آبان تا ساعت ۱۷ با سه هزار و 200 تومان افزایش به 407 هزار و 700 تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۹ آبان ماه تا ساعت ۱۷ با 26 هزار تومان افزایش به سه میلیون و 992 هزار تومان رسید.

اما امروز بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

بازار سهام در دومین روز هفته وارد فاز نزولی شد و با یک درصد افت و کاهشی سه هزار واحدی، در کانال ۳۰۲ هزار قرار گرفت و کار خود را به پایان رساند.

19 آبان

شاخص بورس امروز نزولی شد.

اعلام کشف بزرگترین منبع نفتی جدید در ایران توسط رئیس جمهور، انتشار مصائب تجار در پس تمدید کارت بازرگانی ، هشدار نسبت به توزیع رانت در طرح ملی مسکن ، تحلیل عملکرد عرضه اولیه «وآوا» ، نام‌نویسی مسکن ملی از سه‌شنبه، اعلام شروط دریافت مسکن ملی و انتشار آخرین کارنامه سرمایه‌گذاری خارجی از مهمترین اخبار امروز بودند.

1 18

انتشار آخرین کارنامه سرمایه‌گذاری خارجی

همچنین امروز رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد گفت: تولید پراید از مرداد و پژو ۴۰۵ از خرداد ۹۹ متوقف می‌شوند و احتمالا خودروهای دیگری نیز مشمول توقف تولید خواهند شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میلیکس

    الان چند ساله هر روز میگن پراید امروز از چرخه خارجه میشه فردا خارج میشه اخر امسال خارج میشه اخر اون سال خارج میشه و ۳۰ساله داره تولید میشه!اولا شما که ماشین بهتری ندارید تیبا هم همون پرایده تفاوتش چیه؟غیر دو تا قطعه که از ریو به ارث برده و نبود و کمبود قطعاتش مردمو تو خرج اضافه و عذاب قرار میده!جالبه که دقیقا هر موقع تحریم میشیم بر طبل اخراج پراید و ۴۰۵کوبیده میشه!دفعه قبل هم گفتن خداحافظی با پراید و یه ایربگ گذاشتن روش شد خودرو با استانداردهای جهانی و تولیدش تا الان ادامه داره!مشکل اصلی نا ایمن بودن پراید هست و وقتی وانتش همچنان تولید میشه عملا میشه گفت کاری انجام نشده!یه مسولی میگفت اگر پراید از چرخه خارج بشه قیمتش کم میشه چون مردم ماشین از رده خارج نمیخرن!همین بابا در اظهارات کاملا کارشناسی شده و سنجیده اش گفت مثل پیکان که از رده خارج شد مردم نخریدن!اما نگفت قلب تپنده پیکانو کردیم تو پژو ار دی و همه خریدن بیشتر هم خریدن بعدم رفت نشست تو دل روآ که با قیمتی بیشتر از اردی فروش رفت و الان همون موتور با اندکی تغییر شده نیرو محرکه اریسانه ۶۰میلیونی! مطمئنا این روند برای پراید هم تکرار میشه مگه اینکه تیبا وانت به بازار عرضه بشه خخخخخخخخ