خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۴۳۳۴

عباس آخوندی در تجارت‌نیوز / چرا بحران‌های اساسی در اقتصاد حل نمی‌شوند؟

عباس آخوندی در تجارت‌نیوز / چرا بحران‌های اساسی در اقتصاد حل نمی‌شوند؟

عباس آخوندی قرار است به این سوالات پاسخ دهد که چرا علی‌رغم دهه‌ها سیاست‌گذاری در کشور، اما هنوز درگیر انواع و اقسام بحران‌های گوناگون اقتصادی مانند بحران آب، موسسات مالی، صندوق‌های ورشکسته و سایر بحران‌های دیگر هستیم. 

عباس آخوندی، اقتصاددان و وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی چند وقتی است که از تصدی این وزارتخانه استعفا داده است. وی در نامه استعفا خود از وجود برخی اختلافات در سیاست‌های اقتصادی با دولت سخن گفته بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، علاوه بر آخوندی، اقتصاددانان دیگری نیز بوده‌اند که با ورود به دولت نتوانسته‌اند سیاست‌های مدنظر را خود را اجرا کرده و بعد از مدتی با بروز اختلافات، استعفا داده‌اند. آخوندی از جمله اقتصاددانان طرفدار اقتصاد آزاد است که با قیمت‌گذاری دولتی و ورود دولت به مسکن مهر چندان میانه خوبی ندارد.

در همین راستا وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی با حضور در تحریریه تجارت‌نیوز، به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا سیاست‌گذاران علی‌رغم ورود به دولت‌های مختلف، اما نمی‌توانند سیاست‌های خود را پیاده کنند.

آخوندی همچنین قرار است به این سوالات پاسخ دهد که چرا علی‌رغم دهه‌ها سیاست‌گذاری در کشور، اما هنوز ما درگیر انواع و اقسام بحران‌های گوناگون مانند بحران آب، بحران موسسات مالی، صندوق‌های ورشکسته و سایر بحران‌های دیگر هستیم.

akhondi 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.