کد مطلب: ۳۸۶۳۵۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

«درهآور» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

«درهآور» فردا عرضه می‌شود، این عرضه‌اولیه را بشناسید

شرکت دارویی رهآورد تامین در صنعت دارویی فعالیت می‌کند. این شرکت تا پایان خرداد ماه سال امسال، بیش از هزار میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان بهار امسال به 4.1 میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سه ماه قبل 38 درصد افت داشته است. همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان خرداد ماه امسال 128 ریال بوده که در مقایسه با سه ماه قبل 61 درصد افت داشته است.

بازار سهام فردا پذیرای عرضه‌اولیه دیگری است.

ششممین عرضه‌اولیه سال ۱۳۹۸،شرکت دارویی ره آورد تامین با نماد « درهآور » است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،شرکت دارویی ره آورد تامین که نام ابتدایی آن «شیمیایی ره آورد تامين» بوده با سرمایه ابتدایی 10 میلیون تومان در سال 1383 تاسیس شد. این شرکت جزو واحد تجاری فرعی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین است.

فعالیت شرکت ره آورد تامین

موضوع فعاليت شرکت طبق مفاد ماده دو اساسنامه آن عبارت است از: توليد و بسته‌بندی اشکال مختلف دارویی مواد اوليه دارویی، شيميایی آرايشی، بهداشتی و ساير محصولات مشابه و تهيه و تامين کليه مواد و وسايل، دستگاه‌ها و ماشين آلات مورد نياز از داخل و خارج شرکت، فروش توليدات و نتايج تحقيقات و فناوری‌های حاصله در بازارهای داخلی و صادرات آن به خارج از کشور، مشارکت و سرمايه‌گذاری و سرمايه‌پذيری در شرکت‌های داخلی و خارجی از طريق تعهد و خريد سهام ساير شرکت‌ها و هر گونه عمليات صنعتی، بازرگانی، مالی و تجاری که بطور مستقيم و غير مستقيم با هر يک از موضوعات فوق مرتبط باشد.

سهام‌دار اصلی شرکت ره آورد تامین ، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین بوده که 99.9 درصد سهام شرکت را در اختیار دارد. دیگر سهامداران خرد این شرکت، شرکت اوزان است.

98562 ترکیب سهام‌داران شرکت ره آورد تامین

عرضه اولیه « درهآور » در بورس

شرکت ره آورد تامین با سرمایه 20 میلیارد تومان در گروه مواد و محصولات دارویی در بازار دوم فرابورس با نماد « درهآور » پذیرش شده و آماده عرضه اولیه 20 درصد از سرمایه‌اش معادل 40 میلیون سهم در 12 تیر ماه سال جاری به روش بوک بیلدینگ است.

این شرکت آخرین اطلاعات و عملکرد مالی را بر روی کدال منتشر کرده است.

photo 2019 06 30 21 02 20

آخرین وضعیت « درهآور »

بر اساس صورت‌های مالی منتهی به پایان خرداد ماه سال 1398 (حسابرسی نشده)، شرکت دارویی ره آورد تامین دارای 66 میلیارد تومان دارایی و 41 میلیارد تومان بدهی است.

این شرکت تا پایان خرداد ماه سال امسال، حدود هزار میلیارد تومان سود خالص ایجاد کرده، همچنین سود انباشته این شرکت در پایان این دوره به بیش از چهار میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سه ماه قبل 38 درصد افت داشته است.

856

همچنین سود خالص هر سهام این شرکت در پایان خرداد ماه امسال 128 ریال بوده که در مقایسه با سه ماه قبل 61 درصد افت داشته است.

حداکثر سهام قابل خرید برای هر فرد 330 سهم در دامنه قیمتی 300 تا 315 تومان خواهد بود، به این ترتیب حداکثر نقدینگی احتمالی مورد نیاز 104 هزار تومان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.