کد مطلب: ۴۷۴۸۳۳

یک شرکت پالایشی به زودی در فرابورس عرضه اولیه می‌شود

یک شرکت پالایشی به زودی در فرابورس عرضه اولیه می‌شود

مدیرعامل فرابورس گفت: بخشی از سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس با انجام فرایند‌های لازم برای پذیرش و درج، در بازار فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امیر هامونی از انجام فرآیند پذیرش شرکت ستاره خلیج فارس در بازار فرابورس خبر داد و گفت: پیش‌تر مساله پذیرش شرکت نفت ستاره خلیج فارس در فرابورس مطرح شده بود که به دلیل مسائلی در بدهی ارزی این شرکت فرآیند آن با توقف مواجه شد.

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته و قول‌های مساعدی که مبنی بر تبدیل بدهی ارزی این شرکت به بدهی ریالی داده شده، فرآیند پذیرش آن بار دیگر به جریان افتاده است تا بخشی از سهام این شرکت بزرگ پالایشی بتواند با انجام فرآیند‌های لازم برای پذیرش و درج، در بازار فرابورس عرضه اولیه شود. گفتنی است سهام این شرکت مهم پالایشی به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد.

  • کوروش

    بسیار عالی…. منتها باید از سازمان بورس بخواهیم تا کاری کند که بعد از عرضه حداقل تا یک هفته کاری هر فرد نهایتا 10 میلیون تومان بیشتر نتواند سهام عرض اولی را بگیرد تا به همه برسد.

  • ناشناس

    خیلی سود داره این عرضه اولیه

  • سلطان

    عرضه اولیه ای که 10یا20سهم به هر کد بورسی برسه چه سودی میرسونه فقط پرتفوی راشلوغ میکنه. حداقل بعداز قابل معامله شدن تعداد سهم را کم کنند تا به افراد بیشتری برسد. مثلا ازیک سهم تا2000سهم.نه اینکه بزرگواران سرخط زن 100000سهم خرید بزنند وبقیه فقط نطاره گر باشند.

  • ناشناس

    برای جبران ضرر سهام شرکت های سود ده که به تازگی افزایش سرمایه دادند مثل وبملت تو بانکی ها