کد مطلب: ۵۱۴۹۲۳

عرضه خودروهای تولید داخلی در بورس

عرضه خودروهای تولید داخلی در بورس

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که با اصلاح طرح ساماندهی صنعت خودرو، خودروهای تولید شده داخلی در بورس عرضه می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حجت‌الله فیروزی با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز سه‌شنبه کمیسیون صنایع گفت: در این جلسه ماده ۴ طرح ساماندهی صنعت خودرو اعاده شده از شورای نگهبان با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح شد، بر اساس این اصلاح مقرر شد خودروهای تولید شده داخلی در بورس عرضه شوند.

وی افزود: در این ماده قیمت پایه عرضه خودرو در بورس توسط سازمان حمایت از مصرف کننده تعیین شده و سازوکار تحقق این مهم باید در بورس مهیا شود.

نماینده مردم فسا در مجلس یادآور شد: طرح ساماندهی صنعت خودرو مصوب مجلس دهم بود که شورای نگهبان به ماده ۴ آن ایراد گرفت. این موضوع در جلسه امروز کمیسیون بررسی و ایرادات آن رفع شد.

وی درباره طرح طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک که در کمیسیون صنایع مجلس یازدهم تدوین شده، گفت: کلیات این طرح در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شده و جزئیات آن در دست بررسی است و کمیسیون پس از بررسی بودجه به آن رسیدگی خواهد کرد.

فیروزی اضافه کرد: علاوه بر عرضه خودرو در بورس، مسائلی مانند کیفیت، بومی‌سازی، قطعه‌سازان، خدمات پس از فروش و… نیز در آن بررسی شده است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدا کنه فروش خودرو در بورس اتفاق بی افته …. دو تا سهم خودوریی دارم یکیش ورنا است که 250 درصد اصلاح کرده یکیش هم خزامیا است که حدود 70 درصد اصلاح کرده…. شاید با این کار از ضرر در بیام

  • جعفر

    اینها اگه میخواستم مردم نرن صف فروش اول عرضه حقوقی کم میکردن و خرید بیشتر ، دوم چند روز مثبت 6 میدادند نه اینکه یک روز مثبت 6 اگر چند روز بود مردم کمتر میرفتن صف فروش

  • ناشناس

    خبر عالی برای خودرو و خساپا

  • ناشناس

    ازتجارت نیوز تقاضا داریم ناثیر این مصوبه برارزش سهام خودرو توضیح فرمائید

  • ناشناس

    قیمت ها رم هرچی خودشون بخوان تعیین میکنن.
    به اسم دلال دوباره میخوان قیمت هارو ببرن بالا.به جایه این کارا،چندتا محصول جدید وو با کیفیت تولید کنن.
    مرسدس،کادیلاک،فورد،پورش،فیات،جگوار،بی ام دبلیو،و…
    با چه قیمتایه چه ماشینایی تولید میکنن.
    اونوقت سایپا پراید حلبی رو ۱۵۰ میده دست مردم،
    سمندو ۲۰۰ قیمت میذاره،
    اینها اندازه یه گلگیر ماشینایه اروپایی و آمریکایی ارزش وو کیفیت نداره.

  • ناشناس

    مگه این زباله دونی های بی کیفیت رو بازم کسی هست بخره؟??????