کد مطلب: ۳۷۰۱۸۵

عقبگرد خودرویی‌ها در بورس / کدام نمادها افت قیمت داشتند؟

عقبگرد خودرویی‌ها در بورس /  کدام نمادها افت قیمت داشتند؟

گروه خودرویی که در روزهای اخیر مورد توجه فعالان بازار سهام قرار گرفته بود، امروز با یک عقبگرد در قیمت سهام اکثر نمادهای آن، تا این لحظه معاملات منفی را برای سهام‌داران خود شکل داده است.

بازار سهام امروز شاهد معاملات منفی در گروه خودرویی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گروه خودرویی که در روزهای اخیر مورد توجه فعالان بازار سهام قرار گرفته بود، امروز با یک عقبگرد در اکثر نمادهای آن، تا این لحظه معاملات منفی را برای سهام‌داران خود شکل داده است.

نبض بازار تا این لحظه نشان می‌دهد نمادهای خپارس، خساپا، خودرو، خریخت، خاذین و خبهمن و عمده نمادهای این گروه با افت قیمت مواجه است.

3 46

گزارش عملکرد ماهانه گروه خودرویی در فروردین ماه سال جاری نشان می‌دهد اغلب این شرکت‌ها با افت درآمد مواجه شده‌اند.

ایران‌خودرو با نماد «خودرو» در دوره یک‌ماهه فرودین ماه امسال، از محل فروش محصولات مبلغ ۴۵۵٫۸ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افت داشته است.

سایپا با نماد «خساپا» در دوره یک‌ماهه فرودین ماه امسال، از محل فروش محصولات مبلغ ۳۵۰٫۳ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افت داشته است.

زامیاد با نماد «خزامیا» در دوره یک‌ماهه فرودین ماه امسال، از محل فروش محصولات مبلغ ۴۳٫۲ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد رشد داشته است.

پارس‌خودرو با نماد «خپارس» در دوره یک‌ماهه فرودین ماه امسال، از محل فروش محصولات مبلغ ۲۸٫۷ میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۷ درصد افت داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.