کد مطلب: ۳۶۲۶۷۸

علت گرانی پیاز مشخص شد

علت گرانی پیاز مشخص شد

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت درباره علت گرانی پیاز در یک هفته اخیر گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت پیاز، بارندگی‌های اخیر در استان‌های جنوبی بود که برداشت و حمل آن به‌وقفه افتاد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس قبادی درباره علت گرانی پیاز در یک هفته اخیر گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت پیاز، بارندگی‌های اخیر در استان‌های جنوبی بود که برداشت و حمل آن به‌وقفه افتاد.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بازار‌های کشور‌های اطراف از جمله عراق به‌دلیل کیفیت مناسب پیاز کشور ما، طالب این محصول هستند و با قیمت مناسب خریداری می‌کنند و ­این امر باعث شد تا صادرات پیاز افزایش یابد و بازار داخل نیز با کمبود پیاز روبه‌رو شود.

قبادی بیان کرد: با توجه به ­این مشکل، ​هفته آینده یا ممنوعیت ­صادرات این محصول­ را به گمرک اعلام خواهیم کرد و یا اینکه هر کسی که پیاز صادر می‌کند باید عوارض پرداخت کند تا از صادرات آن جلوگیری شود.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یه نفر

    وا عجا.پس دلیلش صدها کامیون پر از سیب زمینی و پیاز پشت مرزهای گمرک غرب نیست که فیلمش در شبکه های اجتماعی پخش شده.خجالت بکشید واقعا.[…]

  • ناشناس

    برو خودتی

  • ناشناس

    مردم برای شما آقا زاده ها مهم نیستند مردم همه چی میدونن

  • ناشناس

    جالب بود با اینکه دولت می داند ملت در فشار است ولی برای راحتی آقا زاده ها صادرات را برای آنها آزاد گذاشته و […]. مردم را کلافه کردید.