کد مطلب: ۴۴۳۲۲۵

کدام نمادهای بورسی متوقف هستند؟

کدام نمادهای بورسی متوقف هستند؟

بر اساس اطلاعیه سازمان بورس، تا تاریخ ۲۵ فروردین ۴۰ نماد فعال در بورس به دلایل مختلفی نظیر برگزاری مجمع، نوسان ۵۰ درصدی قیمت یا تعلیق نماد معاملاتی، متوقف هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان بورس اوراق بهادار تهران طی اطلاعیه‌ای فهرستی از نمادهای متوقف بازار سهام تا روز ۲۵ فروردین و زمان و علت توقف آنها ارائه کرده است. برخی از این نمادها به دلیل نوسان ۵۰ درصدی قیمت، برخی به دلیل برگزاری مجمع برای افزایش سرمایه و برخی دیگر نیز به دلیل افشای اطلاعات متوقف شده‌اند.

در این میان نمادهایی نیز وجود دارند که به دلیل تعلیق نماد معاملاتی مدت زمان زیادی است که متوقف هستند. آکنتور از تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، دلقما از ۷ اسفند ۹۸، غدشت از ۱۱ اسفند ۹۸ و وانصار از ۶ مرداد ۹۷ تاکنون همچنان ممنوع بوده و معامله‌ای در آنها صورت نگرفته است.

در میان ۴۰ نمادی که تا روز ۲۵ فروردین متوقف بوده‌اند نام نمادهایی نیز به چشم می‌خورد که به دلیل برگزاری مجمع فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه متوقف هستند. خساپا، خگستر، خودرو، غشصفا، کسرا و وپارس نمادهایی هستند که سهامداران آنها منتظر بازگشایی آنها و اعمال افزایش سرمایه هستند.

فهرست کلیه نمادهای متوقف را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    چرا خساپا باز نمیشه آخه مردم پولشون راکت مونده منتظرن که باز بشه اگه سود نمیده بر داشت کنن کارشونو راه بندازن مردمو سر کار گذاشتن پولشونو خوابوندن