کد مطلب: ۴۹۴۰۴۰

قیمت انواع مسکن در تهران + جدول

قیمت انواع مسکن در تهران + جدول

طبق گفته واسطه‌های ملکی، بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی بازار مسکن پس از جهش قیمت مسکن به سمت خرید واحدهای مسکونی با عمر بنای ۱۰ تا ۱۵ سال هدایت شده است. اما آخرین قیمت از انواع مسکن در پایتخت چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق گفته واسطه‌های ملکی، بخش قابل توجهی از تقاضای مصرفی بازار مسکن پس از جهش قیمت مسکن به سمت خرید واحدهای مسکونی با عمر بنای ۱۰ تا ۱۵ سال هدایت شده است.

بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده برای فروش مسکن در مناطق مختلف تهران نشان می‌دهد، فایل‌‌های متنوعی نزد واسطه‌های ملکی برای خرید این نوع واحدهای مسکونی وجود دارد. تحقیقات میدانی درخصوص بهای واحدهای مسکونی در مناطق مختلف حاکی از آن است که قیمت پیشنهادی فروشندگان این واحدها با متراژ کمتر از ۷۰ مترمربع در مناطق متوسط واقع در مرز دو نیمه شمالی و جنوبی پایتخت تهران از محدوده ۸۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

البته نرخ‌های کمتر از این میزان نیز در مناطق ضعیف‌تر پایتخت و مناطق جنوبی‌تر یافت می‌شود. همچنین در مناطق شمالی نیز قیمت‌های متنوعی برای خرید واحدهای مسکونی میانسال از سوی فروشندگان پیشنهاد شده است به این ترتیب که بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده نشان می‌دهد نرخ‌های پیشنهادی مالکان این واحدها به ازای هر مترمربع عموما در محدوده ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان قرار دارد.

68

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ادم باورش نمیشه یک متر اپارتمان 60م ان هم 15 ساله هیچ کجای دنیا مسکنش انقدر گرون نیست ابر حباب نیست سوپر حباب هم رد کرده خدایشش یکم ادمه عاقل فکر میکنه میبینه بد جوری دارن میندازن و فرو میکنن که عقل خود کسایی که این قیمتها رو میبینن روزی 1000بار به عقلش شک میکنن درست می بینن وقتی یه چرتکه میندازی که با یک متر زمینه 60 م میشه چه سهامهایی رو به قیمت 300ت خرید و چند هزار تا سهم میشه که قابلیت نقد شوندگیش یک روزه میسر است و اختلافش زمین تا اسمونه در کل در اینده نزدیک انطوری نمیمونه دیگه چقدر ادم احمق میتونه باشه شنیده بودیم گنچیشک رنگ میکنن جای قناری می چپونن ولی گنچیشک ندیده بودیم رنگ کنن جای طوطی کاسکو بچپونن نوش جونشون ادم احمق حقشه کی بفهمن خدا میدونه خخخخخخخ

    • ناشناس

      کمتر چرت و پرت بگو

    • ناشناس

      ای شیر مادرت حلالت باشه با این حقیقتی که گفتی دمت گرم از تو خال

  • عربلو

    بورس کشور نابود شد گرانی ها از بورس جلو زده است

  • امینی

    بایستی پول و سرمایه وارد کار و تولید شود در بورس نه …..امروز بورس سهامداران را زمین زده است