کد مطلب: ۵۷۱۷۳۲

قیمت خودرو امروز ۲۴ مرداد / پراید ۱۱۱ به ۱۴۵ میلیون تومان رسید

قیمت خودرو امروز ۲۴ مرداد  / پراید ۱۱۱ به ۱۴۵ میلیون تومان رسید

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز شنبه ۲۳ مرداد در کنار افزایش قیمت دلار با افزایش قیمت همراه بودند. قیمت پراید بعد از چند روز ثبات دوباره افزایشی شد و پراید ۱۱ به ۱۴۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار خودروهای داخلی روز شنبه با افزایش قیمت همراه بود و تعداد زیادی از خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو روند صعودی قیمت را ثبت کردند.

قیمت پراید ۱۱ با افزایش حدود ۱٫۵ درصدی به ۱۴۵ میلیون تومان رسید. قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۳۲ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۲ به ۱۲۹ میلیون تومان رسید.

خودروی تیبا هاپ بک ۱۴۰ میلیون تومان و کوییک اتوماتیک ۲۱۸ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۴۰ میلیون و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ پنج با حدود ۱٫۷ درصد افزایش به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان را ثبت کردند.

پژو ۲۰۶ صندوقدار به قیمت ۲۹۵ میلیون و ۲۰۷ دنده‌ای ۳۵۰ میلیون و ۲۰۷ اتوماتیک ۴۱۰ میلیون تومان رسیدند.

قیمت خودروهای گروه دنا حدود دو درصد و گروه کوییک حدود ۱٫۵ درصد افزایش قیمت را ثبت کردند.

21 page 0001 1 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن رضا

    فقط خدا به داد این مردم برسه/ اوضاع مملکت تو هر جا و هر زمینه ای که باشه (سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی ……) اصلا خوب نیست

    • ناشناس

      آمریکا نیروهاش را از عراق برداشته کم کم داره میاد ایران پایگاه بزنه ایرانیکه دیگه مهتاج اغغانستان شده خواری و ذلت

  • ناشناس

    فقط گرانی

  • ناشناس

    سلام بعد از ۱۶ ماه برای کوئیک ۷۰ میلیونی ، ۱۴۱ میلیون گرفته اند ولی هنوز از تحویل خودرو خبری نیست و رتبه اول تولید در بین ۲ شرکت شده اند، خجالت هم نمیکشند دوباره ثبت نام میکنند … خدا لعنت کنه کسانی را که این خودروسازان بنجل گرانفروش را به ملت ایران تحمیل کرده اند …

    • مهدی

      تا شما ها میخرید انتظاری نیست برادر باید در درجه اول خودت وامثال خودت رو سرزنش کنی

  • اردشبر

    ما جوان‌ها از دولت خواهش مجدانه داریم خط تولید پراید را مجددا راه بیندازید. خیلی از ما جوان‌ها در صدد خرید پراید بودیم که به ما که رسید قطع شد. یکی از مهمترین علت گرانی پراید نیز عدن عرضه هست که باعث سود جویی دلالان شده است. اصلا در شرایط کنونی به هیچ وجه موقع خوبی برای توقف تولید پراید نبود. حداقل ۵ َال دیگر تولید کنند. تازمانی که شرایط خودرو کشور بهتر شود.

  • ناشناس

    نیست که مواد اولیه ی پراید از خارج تهیه میشه
    بایدم با بالارفتن قیمت دلار قیمتش بالا بره?????????

  • ناشناس

    ?نگران نباشین درست میشه ?ارزون میشه حتما حتما

  • تحلیل

    با بسته شدن صرافی های هرات و انتقال آنها به مشهد و کاهش ورود ارز به کشور قیمت دلار به ۲۷۰۰۰ تومان رسید و تاثیر خودرا بر قیمت خودرو نیز گذاشت، کما اینکه با چاپ پول بدون پشتوانه از ابتدای امسال تورم ۶۰ درصدی قابل پیش بینی بود که الان در وضعیت تورمی ۴۷ درصدی به سر میبریم لذا بر طبق بودجه افزایش قیمت ها تا ۱۳ درصد دیگر ادامه خواهد یافت ، با توجه به ابهام در ادامه حضور ایران در مذاکرات برجام این روند ادامه خواهد یافت ، در صورت حضور نیز با توجه به اینکه ریال فاقد پشتوانه در برابر دلار است و تورم دلار در امریکا نیز قابل پیش بینی است لذا قیمت ها امسال کاهش نخواهد یافت و فقط شوک های روانی دلار را در بازه ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان نگه خواهد داشت.