کد مطلب: ۵۵۵۰۹۹

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

لیست خودروهای نیم میلیاردی بعد از انتخابات تغییر کرد؟

لیست خودروهای نیم میلیاردی بعد از انتخابات تغییر کرد؟

با توجه به اطلاعات به دست آمده، لیست خودروهای صفر در محدوده نیم میلیارد تومان به دست آمده است. ام‌وی‌ام X22 با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان و خودروی جک S5 اتوماتیک با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان ارزان‌ترین و گران‌ترین خودروها در جدول زیر هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای صفر در محدوده ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان به دست آمده است.

با توجه به جدول زیر و درصد تغییر هفتگی قیمت خودروها، با تغییرات صفر درصدی و پایین‌تر از دو درصدی تعداد زیادی از خودروها، لیست خودروهای نیم میلیاردی در طول یک هفته گذشته تغییر زیادی را ثبت نکرده است.

خودروی ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک لاکچری با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر باقی خودروها در جدول زیر است.

دنا پلاس اتوماتیک با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان و خودروهای بسترن B30، جک S3 اتوماتیک و ام‌وی‌ام X22 اتوماتیک اسپرت اکسلنت در محدوده ۴۵۰ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

ام‌وی‌ام X33 S اسپرت و رنو ساندرو استپ‌وی خودروهایی هستند که در محدوده ۴۶۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند.

خودرو چانگان CS35 (مونتاژ) با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان، چری آریزو ۵TE اکسلنت توربو با قیمت ۵۲۵ میلیون تومان و کاپرا ۲ با قیمت ۵۵۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

در کانال ۶۰۰ میلیون تومان، خودروهای هایما S5 با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، میتسوبیشی میراژ با قیمت ۶۰۵ میلیون تومان معامله می‌شوند. در بین خودروهای زیر جک S5 اتوماتیک با قیمت ۶۳۰ میلیون تومان گران‌ترین خودرو است.

در جدول زیر لیست خودروهای صفر در محدوده قیمتی ۴۰۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

2 page 001 11 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ………
    آخه کی میخواد این وضع خوب بشه ؟…..