کد مطلب: ۴۲۵۲۶۸

قیمت خودرو در امروز ۹۸/۱۱/۲

هیچ خودرویی امروز گران نشد + جدول آخرین قیمت‌ها

هیچ خودرویی امروز گران نشد + جدول آخرین قیمت‌ها

تعداد 43 خودرو از 46 خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه از افزایش قیمت مصون ماندند؛ بنابراین حدود 94 درصد از خودروهای مورد بررسی، روی خط ثبات قیمت متوقف شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آخرین قیمت انواع محصولات سایپا و ایران‌خودرو در کارخانه و بازار در روز چهارشنبه دوم بهمن ماه را در جدول‌های زیر که از قیمت‌های اعلامی خبرگزاری ایسنا استخراج شده، می‌توانید مشاهده کنید.

بررسی اولین لیست منتشر شده از قیمت خودرو نشان می‌دهد سمند EF7 دوگانه سوز همچون روز گذشته کاهش قیمت داشته و با 500 هزار تومان افت، 128 میلیون تومان قیمت خورده است. به دنبال آن دو خودروی دنا پلاس (تیپ 1) و دنا پلاس توربو (تیپ 2) نیز هر کدام 500 هزار تومان در مقایسه با دیروز ارزان شدند.

همچنین 43 خودرو از 46 خودروی مورد بررسی در گزارش‌های روزانه از افزایش قیمت مصون ماندند؛ بنابراین حدود 94 درصد از خودروهای مورد بررسی، روی خط ثبات قیمت متوقف شده‌اند و به غیر از سه خودرویی که ارزان شدند، هیچ خودرویی امروز تغییر قیمتی نداشته است.

Screenshot 116

قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۱ Screenshot 117 قیمت محصولات ایران‌خودرو در کارخانه و بازار/۲ Screenshot 118 قیمت محصولات سایپا در کارخانه و بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    اقااین نظرات ما کجا پخش میشه اصلا؟!ازکجاباید متوجه بشیم که اصلا پخش میشه یانه؟!